Wyszukiwarka:

Szukaj

Anuluj

Polski Uniwersytet Wirtualny

Platforma
zdalnego nauczania

Wirtualny
pokój studenta

Akademia on-line 2022 - Prelegenci

Prelegenci w dotychczasowych edycjach Konferencji:

Krzysztof Wojewodzic mniejszeKrzysztof Wojewodzic Ekspert ds. Zarządzania strategicznego w IT, prezes ESCOLA S.A. Doradza w zakresie digitalizacji m.in. Xella International, NE oraz Brockhaus GmbH. Prowadzi wykłady z zarządzania strategicznego (Canvas Network, EdX), w Polsce na ALK i Vistula University. Jest także ekspertem Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) – ocenia wnioski POIR i „Szybka Ścieżka”. Więcej informacji:krzysztof-wojewodzic.com.
A Warda RitzenAnna Warda-Ritzen Analityk biznesowy od siedmiu lat. Ma doświadczenie zarówno w sektorze publicznym jak i komercyjnym. Pracowała między innymi przy projektach wykorzystujących fundusze europejskie dla Ministerstwa Cyfryzacji. Zdobytą wiedzę wykorzystuje teraz w sektorze szkolnictwa wyższego skupiając się na e-learningu i elektronicznym egzaminowaniu.
m sochackaMagda Sochacka Od 8 lat związana z branżami doradztwa biznesowego i technologii w edukacji. W PCG Academia zarządza wprowadzaniem rozwiązań zagranicznych partnerów, w tym platform e-learningowych i służących do elektronicznego egzaminowania, do polskiego sektora szkolnictwa wyższego. Doświadczenie zawodowe zdobywała na projektach w Polsce i Stanach Zjednoczonych. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz programu CEMS Master in International Management.
leszek cibor1Leszek Cibor Nazywam się Leszek Cibor . Buduję i rozwijam serce każdego biznesu jakim jest sprzedaż. Od 2007 roku sprzedaję i tworzę marketing swoich marek i marek moich klientów jako interim manager lub na zlecenie. Od 2013 roku aktywnie zajmuję się szkoleniami srzedażowymi, negocjacjami, mentoringiem i budową działów handlowych. Mówiąc wprost: mogę rozwinąć Twój biznes - zmienić go i nadać mu właściwy kierunek w jego centralnym aspekcie. Prowadzę własne studio animacji Ideaman.TV, w którym razem z grafikami realizujemy projekty marketingowe własne jak i klientów.
Realizuję szkolenia online oraz edukuję swoich klientów zarówno na żywo jak i na spotkaniach via Skype. Prowadzę własną Fundację, dzięki której organizuję takie konferencje jak TEDxBielskoBiała, Grojkon, Górski Efekt Toastmasters czy Dni Wolnego Oprogramowania. Tworzę liczne treści, w tym szkolenia i udostępniam je darmo na moim kanale YouTube. Zapoznaj się z moją pracą. http://leszekcibor.pl/
A Grygoruk 2 mniejszeAnna L. Grygoruk Pedagog, kulturoznawca, specjalista w zakresie diagnozy i terapii pedagogicznej oraz ZZL. Absolwentka Uniwersytetu w Białymstoku, Politechniki Białostockiej, Uniwersytetu Warszawskiego i Instytutu Badań Edukacyjnych. Od blisko dekady związana zawodowo z e-learningiem akademickim, e-nauczyciel i metodyk nauczania zdalnego certyfikowany przez Stowarzyszenie E-learningu Akademickiego, finalistka ogólnopolskiego konkursu TOP HR MANAGER, dwukrotnie wyróżniona dyplomem rektora za osiągnięcia dydaktyczne. Zawodowo związana z kilkoma ośrodkami akademickimi, m.in. Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, Uniwersytet Warszawski, Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku.
Szkoleniowiec, trener, ekspert i autor materiałów szkoleniowych dla nauczycieli przede wszystkim dotyczących nauki programowania oraz wykorzystania nowych technologii w procesie dydaktycznym. Właściciel firmy szkoleniowej EDU ICT PLUS. Zafascynowana technologią VR i AR oraz możliwościami tworzenia pomocy dydaktycznych wykorzystujących tę technologię.
Aneta LewczukAneta Lewczuk Absolwentka Collegium Da Vince, Szkoły Trenerskiej Grupa SET, Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im.L.Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Handlu i Prawa i. Łazarskiego oraz Programu Train the Trainer, T.Harv Eker, Success Resources.
Uczy się całe życie i ma ciągły niedosyt. Ciekawa świata, ludzi, zależności i kierunków rozwoju. Obecnie trener edukacyjny, który wspiera nauczycieli w rozwoju własnego potencjału. Właściciel firmy szkoleniowej Titu Edukacja, gdzie projektuje i wykonuje warsztaty z zakresu rozwoju osobistego, myślenia algorytmami, kształcenia rozumowania matematycznego, kompetencji kluczowych w praktyce szkolnej. Prowadzi kompleksowe wspomaganie szkół w ramach realizacji procesu rozwoju kompetencji kluczowych.
Zawodowo związana z Ośrodkiem Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych ORKE w Warszawie oraz Akademią Humanistyczno-Ekonomiczną w Łodzi i e-learningiem akademickim w Polskim Uniwersytecie Wirtualnym.
B TWORZEWSKA POZLUTKOBeata Tworzewska-Pozłutko Na co dzień zajmuję się projektowaniem i prowadzeniem kurów online/blended w AGH oraz wspieraniem nauczycieli akademickich, którzy takie kursy chcą prowadzić dla studentów. Zazwyczaj są to kursy mocno skupione na interakcjach pomiędzy prowadzącym i uczestnikami i realizowane w niedużych grupach. Interesuję się też user experience, narzędziami i neurodydaktyką w uczeniu online.
Podczas konferencji opowiem o nowym wyzwaniu, z którym zmierzyliśmy się w AGH czyli kursie self-paced z RODO. Podzielę się tym co się udało, co nie udało i czego nauczył się nasz zespół.
 
Marek MalolepszyMarek Małolepszy Doktor nauk matematycznych, pracownik Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki Politechniki Łódzkiej. Kierownik Zespołu Dydaktycznego Matematyków przy Wydziale Mechanicznym, Wydziale Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska oraz Centrum Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Łódzkiej. Koordynator platformy edukacyjnej WIKAMP w Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki. Współpracuje z Polskim Uniwersytetem Wirtualnym. W 2011 r. został laureatem ogólno¬polskiego konkursu „Wiedza z pasją. Promujemy młodych naukowców”. Wykorzystaniem technologii informatycznych w kształceniu zajmuje się zarówno od strony teoretycznej jak i praktycznej. Ukończył liczne kursy i szkolenia dla osób przygotowujących i prowadzących zajęcia w formułach e-learning oraz blended learning. Uczestnik konferencji o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym. Autor oraz recenzent artykułów naukowych z zakresu wykorzystania technologii informatycznych w kształceniu. Autor kursów realizowanych w formułach e-learning oraz blended learning.
 
Joanna MalochaJoanna Małocha Historyk i archeolog, doktor nauk humanistycznych. Wykładowca Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Akademii Ignatianum. Od 2003 r. bierze udział w krajowych i zagranicznych kampaniach wykopaliskowych Instytutu Archeologii UJ, zaś od 2008 r. prowadzi zajęcia z języka koptyjskiego w Międzywydziałowym Studium Języków Obcych UPJPII. Obszar zainteresowań badawczych: sztuka i literatura koptyjska, metodyka nauczania języka koptyjskiego, zastosowanie e-learningu w nauczaniu języków starożytnych.
k szymanskaKamila Szymańska Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, pracownik na stanowisku Adiunkta w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Od 2009 r. związana z e-learningiem akademickim w ramach współpracy z Polskim Uniwersytetem Wirtualnym, a od 2017 r. także scenarzystka szkoleń korporacyjnych w iPRO E-learning Sp. z o.o. W nauczaniu zdalnym kładzie nacisk na interakcję z użytkownikiem, podtrzymywanie jego zaangażowania i wzbogacanie teorii o liczne przykłady praktyczne. Zainteresowania naukowo-badawcze, poza nauczaniem zdalnym, koncentrują się wokół wartości dla klienta, zachowań nabywców i neuromarketingu.
o braniewiczOktawia Braniewicz Wykładowczyni Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, doktorantka w Katedrze Prawa Międzynarodowego i Stosunków Międzynarodowych UŁ, działaczka społeczna. Prelegentka wielu konferencji międzynarodowych i krajowych oraz autorka publikacji z zakresu międzynarodowej ochrony Praw Człowieka, prawa międzynarodowego oraz CSR. Stypendystka Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za wybitne osiągnięcia naukowe. Uczestniczka krajowych i zagranicznych projektów badawczych. Działaczka na rzecz popularyzacji Praw Człowieka oraz idei zrównoważonego rozwoju.
Joanna PeredkoJoanna Peredko Absolwentka matematyki UŁ. Ukończyła Letnią Szkołę Nauk Aktuarialnych w Warszawie. Obecnie doktor nauk matematycznych i adiunkt w Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki Politechniki Łódzkiej. Uczestniczyła w certyfikowanych szkoleniach PŁ z dydaktyki w zakresie metodyk: problem based learning, design thinking, case teaching jak i prezentera webinariów. Zwolenniczka aktywizujących metod nauczania, zaangażowana w projekt edukacyjny PŁ dotyczący opracowania zajęć z matematyki z wykorzystaniem takich metod. Czasami wsiada w samolot i wyskakuje zeń (ze spadochronem) lub leci solo na inny kontynent, by pójść na sztukę do teatru.
G GwozdzGertruda Gwóźdź-Łukawska adiunkt w Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki Politechniki Łódzkiej
Certyfikowany Coach International Coaching Community
Certyfikowany e-nauczyciel
Matematyk, który bardzo lubi pracować ze studentami. Osoba zaangażowana w wiele projektów edukacyjnych oraz przeszkolona m.in. z Problem Based Learning, Design Thinking, Case Study, m-Learningu, umiejętności Trenerskich, Tutoringu. Autor i współautor wielu materiałów e-learningowych i m-learningowych, w tym Otwartych Zasobów Edukacyjnych PŁ twórca szeregu warsztatów organizowanych w ramach Drzwi Otwartych na PŁ, Festiwali Nauki, Mobility Week oraz w ramach pracy na Łódzkim Uniwersytecie Dziecięcym.
Współorganizatorka studenckiej Konferencji MathUp, dotyczącej zastosowań matematyki.
Poza matematyką, jej pasjami są książki i podróże.
Majchrzak Ola 1Olga Majchrzak Filolog, językoznawca.
Jako metodyk z zamiłowania stara się budzić świadomość swoich studentów, w większości przyszłych nauczycieli, którzy już niedługo będą kształtowali swoich uczniów. Zaraża studentów pasją do nauczania, otwiera im oczy na potencjał ich uczniów, pokazuje, jak pomóc uczniom się uczyć, a nie tylko jak ich nauczać. Bo uczenie się to przede wszystkim podróż w głąb siebie. A kto chciałby wybrać się w podróż pod przymusem?
U nauczycieli ceni wychodzenie ze schematów, poszukiwanie oraz rozwijanie uśpionych talentów i odkrywanie pasji u swoich uczniów. W Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi pełni funkcję prorektora ds. kształcenia oraz prodziekana kierunku Filologia obca i opiekuna specjalizacji nauczycielskiej z elementami neurodydaktyki na tymże kierunku.
a staneckaAgnieszka Stanecka Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Śląskim, gdzie również obroniła pracę doktorską. Jej pierwsza książka zatytułowana Uprootedness: Hanif Kureishi’s Works and Postcolonial (Dis)Order ukazała się w Niemczech. Jej zainteresowania naukowe obejmują współczesną powieść angielską, teorię postkolonialną, studia genderowe oraz wieloetniczność i wielokulturowość we współczesnym świecie. Obszar zainteresowań akademickich to także zagadnienia tożsamości kobiet, pozycji i ról społecznych przypisywanych kobietom we współczesnym społeczeństwie brytyjskim, ze szczególnym uwzględnieniem relacji pomiędzy nimi. Od siedmiu lat związana z e-learningiem akademickim, poprzez współpracę jako e-nauczyciel z Polskim Uniwersytetem Wirtualnym.
S NOWICKIStefan Nowicki Dyrektor Centrum Kształcenia na Odległość Uniwersytetu Wrocławskiego. Nauczyciel akademicki z 12-letnim stażem. Absolwent kursów z zakresu kształcenia online, prowadzonych przez Online Learning Consortium (USA) – Mastery in Blended Learning, Advanced Online Teaching Certificate, Supporting Online Faculty, OLC – Instructional Design Mastery Series. Certyfikowany nauczyciel e-learningowy, a także Instructional Designer certyfikowany wspólnie przez Online Learning Consortium i State University of New York. W 2018 roku ukończył prestiżowy kurs Institute for Emerging Leadership in Online Learning, prowadzony przez Online Learning Consortium oraz Washington State University. Certyfikowany specjalista Microsoft Office w zakresie programu Power Point. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu projektowania procesu dydaktycznego, wykorzystania e-learningu jako metody podnoszenia jakości oferty dydaktycznej uczelni, oraz ewaluacji kształcenia w szkołach wyższych. Zajmuje się także coachingiem i mentoringiem dla autorów kursów e-learningowych.
j burboJan Burbo Doktorant na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego. Temat dysertacji doktorskiej: „Repatriacja ludności polskiej z Europy Wschodniej w kontekście mitów i wyobrażeń zbiorowych po II wojnie światowej” Karierę naukową rozpoczął na Akademii Ekonomiczno- Humanistycznej w Łodzi, gdzie studiował w
formie niestacjonarnej. Ukończył studia na kierunku politologia w specjalności: marketing polityczny i bezpieczeństwo państwa, oraz studia podyplomowe na kierunku psychologia w biznesie. Studia na platformie zdalnego nauczania Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego to niezapomniany i najmilszy fragment jego życiorysu, który znacząco wpłynął dalszą karierę naukową.
Ela DulElżbieta Dul-Ledwosińska Adiunkt w katedrze sztuk pięknych na kierunku grafika AHE w Łodzi. Prowadzi przedmiot grafika warsztatowa na Wydziale Artystycznym oraz zajęcia z obszaru kreacji wizualnej dla studentów kierunków humanistycznych i programu Erasmus+. Jako e-teacher współpracuje z Polskim Uniwersytetem Wirtualnym od dziesięciu lat. Uczestniczy w projektach międzynarodowych jako pracownik merytoryczny. www.ahe.lodz.pl/grafika/wykladowcy
kamila witerskaKamila Witerska Adiunkt w Katedrze Pedagogiki Twórczości Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Stopień doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki uzyskała na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się dramą, stymulowaniem motywacji i kreatywnego myślenia a także mechanizmami wpływu społecznego na procesy uczenia się. Posiada10 letnie doświadczenie w pracy dramą z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Jest autorką pierwszej w Polsce publikacji dotyczącej porównania metody dramy stosowanej w różnych grupach wiekowych: Drama na różnych poziomach kształcenia, Łódź, Wydawnictwo AHE, a także praktycznego przewodnika po technikach dramowych: Drama. Techniki, strategie, scenariusze, Warszawa, Difin. Członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Edukatorów Dramy National Drama.
A Moszczynska MadejAnna Moszczyńska Kognitywistka, nauczycielka, badaczka, manager z doświadczeniem w tworzeniu zespołów i pracy zespołowej (spółki z kapitałem zagranicznym oraz skarbu państwa). Lubi znajdować dla rzeczy słowo i szukać trzeciej drogi. Fanka metafory, porozumienia i negocjacji problemowych. Doktor nauk humanistycznych, certyfikowany mediator, moderator Design Thinking. Współtwórczyni 10 lekcji. Agnieszka Madej Psycholog biznesu. Trener z ponad 11-letnim doświadczeniem w pracy z polskimi firmami z sektora MŚP. Specjalizuje się we wprowadzaniu wiedzy niezbędnej do budowania irozwoju dobrych zespołów. Największe sukcesy odnosi w upraszczaniu procesów w firmach. Lubi liczby i użyteczne rozwiązania. Umiejętnie wprowadza zmiany w organizacjach. Posiada tytuł magistra psychologii, jest certyfikowanym coachem. Moderator Design Thinking. Współtwórczyni 10 lekcji.
k.lasocinskaKamila Lasocińska Absolwentka Wydziału Edukacji Wizualnej w Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, doktor w zakresie pedagogiki, adiunkt na kierunku pedagogika w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Prowadzi zajęcia z obszaru pedagogiki i dydaktyki twórczości, edukacji plastycznej, arteterapii, socjologii wychowania, więzi grupowych oraz warsztaty mające na celu aktywizację twórczą dzieci, młodzieży, dorosłych, osób starszych, jak również warsztaty o tematyce biograficznej. Odpowiada za prowadzenie szkoleń z metody projektów dla kadry dydaktycznej AHE. Autorka książki Życie poza schematem – analiza biografii twórców, współautorka książek Autobiografia jako twórcze wyzwanie – scenariusze warsztatów biograficznych oraz Spróbuj inaczej. Scenariusze zajęć rozwijających umiejętności twórcze. Interesuje się problematyką twórczości w aspekcie doświadczeń autobiograficznych człowieka oraz innowacyjnymi metodami kształcenia wspomagającymi wszechstronny rozwój człowieka na różnych etapach życia – także w okresie dorosłości i starości.
S KOSSAKOWSKA PISAREK smallSylwia Kossakowska-Pisarek Filolog angielski, nauczyciel akademicki, metodyk, autor materiałów szkoleniowych. Adiunkt w Szkole Języków Obcych Uniwersytetu Warszawskiego, wykładowca Społecznej Akademii Nauk w Warszawie. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej. Autorka kursów elearningowych i blended learning. Autorka artykułów naukowych z zakresu nauczania języka specjalistycznego, life-long learningu i e-learningu. Metodyk nauczania zdalnego certyfikowany przez Stowarzyszenie E-learningu Akademickiego.
andrzej zbonikowskiAndrzej Zbonikowski Psycholog, adiunkt w Katedrze Psychologii AHE w Łodzi, trener umiejętności psychospołecznych; posiada bogate praktyczne doświadczenie w pracy trenerskiej i psychoedukacyjnej (specjalistyczna poradnia psychologiczno-pedagogiczna, organizacje pozarządowe). Naukowo zajmuje się psychologią rozwoju osobowości i doradztwa zawodowego; jest autorem kilkudziesięciu publikacji naukowych z tego zakresu, opublikowanych w czasopismach i monografiach naukowych. Absolwent studiów podyplomowych w zakresie Pedagogiki twórczości, członek i przewodniczący rady programowej łódzkiego oddziału Narodowego Forum Doradztwa Kariery. Inicjator i współautor programów kształcenia na kilkunastu kierunkach studiów podyplomowych dla nauczycieli w AHE w Łodzi. Od wielu lat wykładowca na studiach podyplomowych AHE w Łodzi oraz UŁ, m.in. w zakresie kształcenia nauczycieli, doradców zawodowych i trenerów biznesu. Współautor pierwszej w Polsce monografii nt. zjawiska defaworyzacji społecznej (Psychospołeczne uwarunkowania defaworyzacji dzieci i młodzieży, 2010) oraz monografii „Wybrane problemy poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego” (2011). Obecnie pełni funkcję Pełnomocnika Rektora AHE w Łodzi ds. studiów podyplomowych.
lidia stronaLidia Mirowska Zawodowo metodyk, nauczyciel, trener. W zespole Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego koordynator ds. jakości studiów zdalnych. Certyfikowany przez Stowarzyszenie e-learningu akademickiego, metodyk zdalnego nauczania oraz e-nauczyciel. Prowadzi szkolenia z zakresu obsługi platformy zdalnego nauczania dla słuchaczy studiów podyplomowych. Zapewnia metodyczne wsparcie w pracy na platformie dla kadry dydaktycznej, w postaci szkoleń zdalnych oraz indywidualnych konsultacji. Organizuje część zdalną studiów podyplomowych na AHE w Łodzi. Koordynuje portal kursowy PUW. Jako trener i dydaktyki prowadzi warsztaty umiejętności interpersonalnych wykorzystując aktywne metody pracy z grupą. Jej zainteresowania krążą wokół wolnych zasobów edukacyjnych w sieci, Design Thinking w pracy trenera oraz nowinek w pracy zdalnej. Prywatnie mama, żona, kucharka, koszykarka, azetesiak.
Monika Kamienska mniejszeMonika Kamieńska Absolwentka filologii polskiej UŁ. Z wykształcenia filolog, pedagog, manager kultury, nauczyciel akademicki, ​trenerka personalna, z zamiłowania - działaczka społeczna, wokalistka, dziennikarka. Była nauczycielką, trenerką, doradcą metodycznym, ekspertką Ministra Edukacji Narodowej, dyrektorką Pałacu Młodzieży im. J. Tuwima, dyrektorką generalną firmy medycznej. Aktywnie działa na rzecz kultury i edukacji a także na rzecz dzieci, młodzieży i osób starszych. Bierze udział w akcjach charytatywnych i kampaniach społecznych. Organizatorka Festiwalu Łódź Miastem Kobiet i konkursu Łódź Miastem Talentów.

Nagrodzona za pracę zawodową medalem: "Zasłużony dla Kultury Polskiej" oraz medalem KEN, Nagrodą Prezydenta Miasta Łodzi. Otrzymała wyróżnienie w konkursie Akcja Akacja, za jęła II miejsce w ogólnopolskim konkursie Kobieta Spełniona, została wyróżniona w ogólnopolskim konkursie na osobowość roku Silva Virium. Ambasadorka Fundacji "Krwinka", honorowa Członkini Łódzkiego Kongresu Kobiet. Za pracę na rzecz dzieci i młodzieży uhonorowana wyjątkowym, przyznawanym przez Kapitułę Dziecięcą Medalem Serce Dziecku. Prywatnie szczęśliwa matka, żona i babcia.


W poprzednich edycji wystąpili...


wojciech zielinski 2018Wojciech Zieliński Menedżer od zawsze związany z ICT. Jedną z przygód życia był dla niego Polski Uniwersytet Wirtualny, który współtworzył i którym przez kilka lat zarządzał. Od 10-ciu lat kieruje grupą MakoLab wdrażającą rozwiązania z zakresu transformacji cyfrowej dla klientów na całym świecie. Nie zerwał związków z e-learningiem. Pomaga realizować projekty, działa w Stowarzyszeniu E-learningu Akademickiego, jest też ekspertem Komisji Europejskiej w zakresie Technology Enhanced Learning.
piotr peszkoPiotr Peszko Inżynier chemik, który korzysta garściami z wiedzy technicznej i procesowej, a mniej z organicznej. Pracownik uczelniany i korporacyjny. Przedsiębiorca, prowadzący własną firmę. Szkoli, doradza, projektuje, tworzy i wdraża, realizuje większe lub mniejsze projekty. Organizator konferencji EduCamp i założyciel studiów podyplomowych z e-Learningu w WSE. Ostatnio nagrywa podcasty i szkoli online z projektowania elearningu. Więcej informacji na stronie https://2edu.pl/ i www.blog.2edu.pl.
Agnieszka HalamaAgnieszka Halama Certyfikowany trener warsztatu grupowego, trener myślenia wizualnego, graphic recorder, ilustrator, pedagog, psychoterapeuta, wykładowca akademicki, trener biznesu, prezes Fundacji Marchewkowe Pole, od 2007 r. prowadzi firmę Centrum Halama. Założycielka i trener Szkoły Praktyków Wizualnych, która jest jedynym projektem w Polsce realizującym edukację w zakresie myślenia wizualnego w oparciu o wieloetapowy program kształcenia. Szkoła kształci trenerów myślenia wizualnego (uczestnicy otrzymują certyfikaty).

Jest autorką książki „Kwadraciaki”, która może być inspiracją dla wielu entuzjastów myślenia wizualnego.
www.praktykwizualny.pl.
Lech MankiewiczLech Mankiewicz Polski astronom i fizyk, popularyzator nauk przyrodniczych. W roku 2011 został wyróżniony przez Polskie Towarzystwo Astronomiczne medalem im. Włodzimierza Zonna za wyjątkowy wkład w upowszechnianie wiedzy astronomicznej oraz umożliwienie uczniom i nauczycielom polskich szkół prowadzenie własnych regularnych obserwacji astronomicznych w ramach programu „Hands-On Universe”. Znany ze swojego bezkompromisowego i interdyscyplinarnego podejścia do popularyzacji astronomii i innych dziedzin nauki. Od 2001 związany z Centrum Fizyki Teoretycznej PAN w Warszawie, a od 2007 jest dyrektorem tej placówki. Wcześniej przez kilkanaście lat pracował w Centrum Astronomicznym im. Mikołaja Kopernika PAN.[1] Polski koordynator programu EU-HOU (Hands-On Universe, Europe), koordynator polskiej wersji językowej Khan Academy.
Marta Eichstaedt www 207Marta Eichstaedt Trener online. Prowadzi webinary od 2011 r. Tworzy koncepcje ich wykorzystania w firmach, organizuje je i prowadzi szkolenia Train the Live Online Trainer. Poszukuje nowych trendów na rynku webinarów. Prowadzi własną firmę Webcomm, która zajmuje się organizacją webinarów oraz szkoleniami o ich wykorzystaniu w nauczaniu. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu Matrik i zanim przeszła na stronę e-learningu, prowadziła szkolenia stacjonarne. Absolwentka Wydziału Germanistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej.
P KedziaPrzemysław Kędzia W LLidero zajmuje się metodyką projektowania szkoleń e-learningowych i tworzeniem koncepcji szkoleń.
Pracuje głównie dla klientów biznesowych, dla których LLIdero dostarcza kompletne rozwiązania e-learningowe
Piotr Maczuga studioPiotr Maczuga Od ponad dekady zajmuje się zagadnieniami wykorzystania nowych technologii w edukacji dorosłych. Współautor podręczników w zakresie webinariów, webcastów, knowledge pills i innych metodyk, autor szkoleń z zakresu wykorzystania multimediów w uczeniu i biznesie oraz publikacji poświęconej tej tematyce. Współpracuje z Fundacją Digital Knowledge Observatory, gdzie akceleruje produkty digital learning. Autor bloga https://eduman.pl/. Ambasador EPALE.
SkulskaMałgorzata Skulska Kierownik Działu Rozwoju Biznesu ClickMeeting, doradca biznesowy, od 10 lat związana z największymi firmami technologicznymi w Polsce, na co dzień wspiera dedykowanych klientów branży edukacyjnej, Ministerstwa Edukacji na całym świecie modelując dla nich dedykowane rozwiązania White Label.
Marcin Golembiowski mniejsze2Marcin Gołębiowski Dyrektor Centrum Promocji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, asystent w Katedrze Prawa Konstytucyjnego Wydziału Prawa i Administracji UMCS. Koordynator merytoryczny projektu Lubelski Uniwersytet Inspiracji.
Aleksandra Czetwertynska mniejszeAleksandra Czetwertyńska Specjalistka ds. otwartych zasobów edukacyjnych. Polonistka, animatorka kultury, trenerka, związana z edukacją i społecznością NGO od lat. Koordynowała projekty związane z filmem, edukacją kulturalną, czytelniczą i historyczną. Autorka materiałów edukacyjnych. Ma doświadczenie w tworzeniu sieci nauczycieli, szkół i instytucji. Przez wiele lat związana z jedną z największych polskich organizacji pozarządowych zajmujących się edukacją (Centrum Edukacji Obywatelskiej). Absolwentka Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
Janusz OrzelskiJanusz Orzelski W GroMar Odpowiedzialny za strategię firmy, działania marketingowe i handlowe. Poszukuje i implementuje strategiczne przewagi rynkowe oraz innowacje. Łączy wieloletnie doświadczenie zawodowe w marketingu, pasje do rozwoju i nowoczesnych technologii.
Prywatnie fascynat rozwoju, który poznaną wiedzę stosuje w praktyce. Lubi każdy rodzaj ruchu: od nart, piłki nożnej, po trampoliny i sporty ekstremalne. Fascynują go ludzie i ich sposób postrzegania rzeczywistości. Z przyjemnością zaszywa się w kącie z dobrą książką.
Grzegorz KisielewskiGrzegorz Kisielewski Od 14 lat związany z e-learningiem jako metodyk, scenarzysta, autor szkoleń oraz doradca klienta specjalizujący się w strategii wdrażania i rozwoju e-learningu u klientów biznesowych. Obecnie coraz chętniej angażujący się w projekty łączące marketing, komunikację i e-learning.
Marta Dziubinska MNIEJSZEMarta Dziubińska Metodyk e-learningu i członek zarządu w firmie To Do Media. Wykładowca w Centrum Językowym Politechniki Łódzkiej. Edukatorka, projektantka zasobów dydaktycznych, uczestniczka wielu lokalnych i międzynarodowych projektów edukacyjnych, w których pełniła funkcje szkoleniowca, metodyka zdalnego nauczania, eksperta i koordynatora. Interesują ją zagadnienia związane z nowoczesną dydaktyką, projektowaniem e-learningu oraz skutecznością kształcenia.
Anita TlalkaAnita Dąbrowicz-Tlałka Docent, doktor nauk matematycznych. Od 2006 roku z-ca Dyrektora ds. Rozwoju Dydaktyki Centrum Nauczania Matematyki i Kształcenia na Odległość Politechniki Gdańskiej. Od 2013 roku pełni funkcję Pełnomocnika Rektora Politechniki Gdańskiej ds. eNauczania. Od roku 2002 roku aktywnie zajmuje się zastosowaniami technologii ICT w edukacji matematyki na poziomie akademickim z wykorzystaniem modelowania matematycznego oraz metodyką prowadzenia tego typu zajęć i popularyzacją zagadnień związanych z e-kształceniem w zakresie nauczania przedmiotów ścisłych i technicznych. Od 2014 jeden z organizatorów i członek Komitetu Naukowego Konferencji e-Technologie w Kształceniu Inżynierów będącej wspólną inicjatywą PG oraz AGH. Współtwórca projektu i rozbudowy LMS na Politechnice Gdańskiej oraz autor kursów wpisanych w plan i program studiów na tej Uczelni - również w ramach projektów np. Inżynier Przyszłości, Advanced PhD.
E ZdziemborskaEwa Zdziemborska-Jatczak Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Łódzkiego. Całe życie zawodowe związana z nauczaniem - swoją życiową pasją. Długoletni pedagog, wychowawca, nauczyciel, egzaminator maturalny. Od kilku lat- związana z e-learningiem akademickim (certyfikat SEA e-nauczyciela). Propagatorka wykorzystania IT, e-learningu na poziomie szkoły średniej. Laureatka Konkursów Innowacyjnych w Edukacji (tytuły: „Promotor rozwoju edukacji”, „Lider w edukacji”).
Beata Lisowska mniejszeBeata Lisowska Kulturoznawca, filmoznawca i antropolog kultury, absolwentka kulturoznawstwa i etnologii UŁ, obecnie rozwija swe zainteresowania w kierunku badania szeroko pojętej kultury wizualnej i znaczenia nowych mediów w sferze kultury. Pracuje jako adiunkt w Zakładzie Kultury Wizualnej Instytutu Kulturoznawstwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, wykładowca Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi oraz od 2012 roku jako e-nauczyciel Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego. Prowadzi zajęcia ze studentami kierunków: kulturoznawstwo, technologie cyfrowe w animacji kultury, na podyplomowych studiach pedagogicznych, wiedzy o kulturze, zarządzania kulturą oraz ze słuchaczami uniwersytetu III wieku w Łodzi i Lublinie. Autorka artykułów filmo i medioznawczych, redaktorka książek o aspektach kultury współczesnej oraz teorii obrazu w naukach humanistycznych.
Sidey Myoo 2016Sidey Myoo Od 2007 pseudonim naukowy dr hab. Michała Ostrowickiego, filozofa i teoretyka sztuki. Sidey Myoo pracuje w Zakładzie Estetyki Instytutu Filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz w Zakładzie Teorii Sztuki Mediów Wydziału Intermediów Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Przedmiotem jego zainteresowań jest estetyka, traktowana jako teoria sztuki, głównie w odniesieniu do sztuki współczesnej, w tym sztuki elektronicznej. Od 2003 zajmuje się również filozofią sieci. Jest autorem książek: Dzieło sztuki jako system, Wirtualne realis. Estetyka w epoce elektroniki, Ontoelektronika oraz prac redagowanych, a także artykułów, w tym m.in. Człowiek w rzeczywistości elektronicznego realis. Zanurzenie, Inteligentne byty w elektronicznym realis. Spotkanie, Tożsamość człowieka w środowisku elektronicznym, Dydaktyka w środowisku elektronicznym 3D, Immersive Nature of Art, Doświadczenie telematyczne w rzeczywistości elektronicznego realis. Odczuwanie, The Metaphysics of Electronic Being, A Philosophy of the Web, Lepiej chodźmy zapytać robota... (wstęp do technoantropologii). Art absorbed by the Web, The Aesthetics of Electronic Worlds.

W 2007 roku powołał Academia Electronica – niezinstytucjonalizowaną uczelnię, działającą na wzór uniwersytecki w środowisku elektronicznym Second Life, gdzie prowadzone są oficjalne kursy akademickie. www.sideymyoo.art.pl
https://www.academia-electronica.net/
michal.ostrowicki@uj.edu.pl
fot. Leszek Zych/Polityka
Pawel SzczesnyPaweł Szczęsny Biolog, bioinformatyk, stypendysta Instytutu Maxa-Plancka, Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej i programu MNiSW dla wybitnych młodych naukowców. Jest adiunktem na Uniwersytecie Warszawskim i w Instytucie Biochemii i Biofizyki PAN.

Od dziesięciu lat w wolnym czasie zajmuje się kwestiami otwartej nauki. Jest członkiem grupy roboczej ds. otwartej nauki przy MNiSW, reprezentował Polskę w konsultacjach nad Open Access organizowanych przez UNESCO, zapraszany był jako wykładowca na konferencje związane z tematyką otwartej nauki zarówno w Europie jak i w USA. Był również członkiem Komisji ds. Open Access PAN oraz ciała doradczego unijnego projektu "Open Digital Science". Jest autorem dwóch dłuższych tekstów dotyczących otwierania nauki: "Otwarta nauka, czyli dobre praktyki uczonych” oraz "Otwieranie nauki – lekcja z globalizacji". Jest inicjatorem założenia i prezesem Fundacji Nauki Otwartej założonej przez Instytut Biochemii i Biofizyki PAN.
piotrhalamaPiotr Halama Nauczyciel przedmiotów zawodowych, dyrektor Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Pile. Przewodniczący Rady Fundacji Marchewkowe Pole. Autor e-zasobów dla technika administracji i technika logistyka oraz kursów elearningowych. Trener w zakresie IT i bezpieczeństwa w sieci. Koordynator projektu Elearning w Edukacji. Administrator portalu Zawodowa Edukacja. Twórca Szkoły Moodle. Redaktor naczelny czasopisma elektronicznego Republika Edukacji.
Pawel RodanPaweł Jóźwiak-Rodan Ukończył reżyserię na Wydziale Radia i Telewizji im. Krzysztofa Kieślowskiego Uniwersytetu Śląskiego, oraz
filmoznawstwo na Uniwersytecie Łódzkim. Obecnie jest na studiach doktoranckich w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi. Jego zainteresowania to film, teatr, muzyka, literatura i religia, a wśród swoich dodatkowych umiejętności wymienia grafikę, gry komputerowe i nowe media. Jest asystentem Filipa Bajona przy zajęciach w Szkole Filmowej w Łodzi dotyczących inscenizacji w filmie stereoskopowym 3D.
www.pjrodan.com
www.projekcjaidentyfikacja.pl
Marcin WisniewskiMarcin Wiśniewski Dyrektor dz. Sprzedaży i Marketingu w i3D S.A. Jeden z pierwszych pracowników firmy, będącej prekursorem technologii VR w Polsce i jednocześnie najdłużej tego typu firmy obecnej na polskim rynku. Pasjonat nowych technologii, już od niemal 10 lat odpowiedzialny za zaznajamianie polskiego biznesu z technologiami VR, AR
oraz Interactive Digital Signage. Skutecznie pozyskał dla i3D niemal 200 projektów, odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych jak również utrzymywanie relacji z już istniejącymi klientami zarówno w Polsce
jak i za granicą.
MARIUSZ WESOLOWSKI fot tomasz jurgielewiczMariusz Wesołowski Profesjonalną przygodę z internetem zaczynał w Grupie Allegro, w której nauczył się wszystkiego, co wykorzystuje w życiu zawodowym. Jego sztandarowym projektem były Edukacyjne Spotkania Allegro, ale tak naprawdę praca w dziale marketingu dała mu mocne podstawy oraz szansę rozwinięcia wielu kompetencji i tych marketingowych, i tych sprzedażowych, jak również organizacyjnych. Po pracy w GA szukał ciekawych wyzwań i może pochwalić się portfolio takich Klientów, jak: Agora S.A., Onet S.A., Lidl Polska, Grupa Raben, a na samym tylko rynku szkoleniowym pracował chociażby z takimi super-firmami, jak: Nowe Kompetencje, AP Edukacja czy EduInvest. Wykłada podstawy e-biznesu w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, okazjonalnie także we Wrocławiu, Szczecinie, Chorzowie, jak również opiekuje się jednym z kierunków studiów podyplomowych. Na co dzień jest związany z wieloma rozmaitymi podmiotami działającymi na pograniczu logistyki i e-commerce.
Mikolaj foto2017Mikołaj Winkiel Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Był social media managerem, content managerem, analitykiem i sprzedawcą. Ciągle wykorzystuje zdobyte doświadczenie, szkoląc z monitoringu Internetu podczas licznych prelekcji na m.in.: Marketing Day, Pipeline Summit, Forum Inbound Marketing, Kongresie Praktyków biznesu czy Kongresie Business Inteligence. Jest współautorem Biblii E-Biznesu i innych, licznych publikacji, prowadzi zajęcia na wielu uczelniach (m.in. UW, SWPS, AGH). Od 2016 roku prowadzi zajęcia Data & Web Mining na WH AGH w Krakowie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.
Anna BakalaAnna Bąkała Nauczyciel akademicki, projektuje i realizuje kursy blended learning, wykorzystuje rozwiązania e-learningowe w codziennej praktyce dydaktycznej. Zwolenniczka edukacji opartej na szeroko pojętej współpracy i zadaniach projektowych, przy zachowaniu indywidualności i podziału ról. Zainteresowanie e-learningiem koncentruje wokół procesu angażowania uczestników kursu w jego realizację. Od kilku lat aktywnie uczestniczy w konferencjach naukowych (m.in. MoodleMoot) i warsztatach poświęconych nowym metodom kształcenia. Adiunkt w Katedrze Informatyki Ekonomicznej Uniwersytetu Łódzkiego. Członkini Zespołu ds. Nowych Metod Kształcenia na Uniwersytecie Łódzkim.
pstencel 2015.11 c2 1500Przemysław Stencel Dydaktyk e-learningu, szkoleniowiec i "wolny strzelec" pomagający we wdrożeniach e-learningu uczelniom, firmom szkoleniowym, szkołom językowym i organizacjom pozarządowym. Kierował jednostkami e-learningu w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, a wcześniej w Wyższej Szkole Lingwistycznej. Obecnie prowadzi własną firmę Edukacja-Online.pl. Członek-założyciel Stowarzyszenia e-Learningu Akademickiego, współorganizator konferencji poświęconej wykorzystaniu platformy Moodle w nauczaniu, MoodleMoot PL.
joanna opoka 1Joanna Opoka Związana z e-learningiem od 2002 r. Zarządzała wieloma projektami e-learningowymi począwszy od Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego, przez liczne projekty europejskie (międzynarodowe, systemowe – ministerialne) czy międzyinstytucjonalne projekty edukacyjne (np. "E-egzamin 2008" realizowany wspólnie z WSiP-em i Centralną Komisją Egzaminacyjną), aż po projekty realizowane dla biznesu. Obecnie wspólniczka i prezes firmy To Do Media, która specjalizuje się we wdrożeniach i rozwoju e-learningu.
A BudzynskaAgnieszka Budzyńska Ukończyła polonistykę na Uniwersytecie Łódzkim. Swoją przygodę z e-learningiem rozpoczęła w 2005 roku, dołączając do zespołu Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego przy AHE w Łodzi jako metodyk zdalnego nauczania. Współpracowała z Uniwersytetem Łódzkim, Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie oraz firmami tworzącymi komercyjny e-learning, takimi jak Mono Interactive czy PROFES. Uczestniczyła w różnych projektach europejskich. Obecnie scenarzystka w firmie GroMar, bierze czynny udział w procesie produkcji nowoczesnych szkoleń e-learningowych.
D StanczykDamian Stańczyk Absolwent kierunku Logistyka na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w firmie zajmującej się kwestiami bezpieczeństwa sieci IT, w której zaraził się pasją do nowoczesnych technologii – pasją trwającą do dziś. Dwa lata temu dołączył do zespołu firmy GroMar i rozpoczął podróż po świecie e-learningu, który zafascynował go na tyle, że dziś jest istotnym elementem jego życia. Na co dzień w pracy zawodowej zajmuje stanowisko Business Development Managera i odpowiada za wybór oraz rozwój kierunków biznesowych firmy, a także za realizację jej kluczowych projektów. W czasie wolnym uprawia sporty i wypoczywa na świeżym powietrzu.
Artur KornatkaArtur Kornatka Pracownik naukowo-dydaktyczny Wydziału Nauk Społecznych i Informatyki w Wyższej Szkole Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu. Prowadzi zajęcia z zakresu programowania i projektowania systemów informatycznych. Doktorant Polskiej Akademii Nauk w ramach Środowiskowych Studiów Doktoranckich z Informatyki (IPPT PAN). Pasjonat programowania na platformie .NET oraz opiekun Koła Naukowego Programistów .NET w WSB-NLU. W ramach współpracy Instytutu Informatyki z Microsoft pełni rolę opiekuna MS IT Academy Lokalnej. Do września 2013 r. był Pełnomocnikiem Kanclerza WSB-NLU ds. Informatycznych oraz pracował w spółce Miasteczko Multimedialne w której odpowiadał za działania informatyczne oraz budowę infrastruktury IT Parku Technologicznego MMC Brainville w Nowym Sączu. Obecnie kieruje Centrum Badań i Programowania Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University.
FAQ