Ta strona wykorzystuje informacje zapisane za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych, w celu dostosowania strony do potrzeb użytkowników. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Wyszukiwarka:

Szukaj

Anuluj

Polski Uniwersytet Wirtualny

Platforma
zdalnego nauczania

Wirtualny
pokój studenta

KONFERENCJA AKADEMIA ON-LINE

Serdecznie zapraszamy Państwa do uczestnictwa w VII Ogólnopolskiej Konferencji Akademia On-line pod hasłem „Enter the game – Kto gra w e-learning?”. Konferencja odbędzie się w dniu 20 października 2022 r. w siedzibie Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.

Głównym organizatorem konferencji jest działający w strukturze AHE w Łodzi Polski Uniwersytet Wirtualny (PUW) – uczelnia kształcąca studentów w formule e-learningowej od 2002 r. Wielokrotnie twórcy PUW-u dzielili się efektami swojej pracy ze środowiskiem akademickim i edukacyjnym, równie często czerpali inspiracje z dobrych praktyk i kapitału wiedzy przyjaciół z Polski i Europy.

VII edycja Konferencji, przeprowadzona w trybie hybrydowym, pozwoli na interesującą wymianę opinii i doświadczeń o dorobku e-learningu, metodyce zdalnego nauczania, tworzeniu ciekawych zasobów dydaktycznych, efektywności e-kursów, przygotowaniu dydaktycznym prowadzących zajęcia, a także umożliwi poszerzenie wiedzy i rozwinięcie kompetencji w wielu obszarach związanych ze zdalnym nauczaniem.

Wybierając hasło przewodnie Konferencji: „Enter the game – Kto gra w e-learning?”, nie bez przyczyny nawiązaliśmy do dyskursu growego. Obszary naszych tegorocznych poszukiwań obejmują bowiem zarówno wykorzystanie gier video i interaktywnych gier dydaktycznych w nauce zdalnej, gamifikację e-kursów oraz VR i AR, czyli sposoby rozszerzania rzeczywistości za pomocą najnowszych technologii, jak i skupienie się na ludycznym charakterze e-learningu w szerszym rozumieniu.
Chcemy także porozmawiać o samych graczach.

  • Kto i jak gra obecnie w e-learning?
  • Czy ostatnie dwa lata znacząco zmieniły zasady gry?
  • Czy i jak wpłynęły na postawy i umiejętności grających?
  • Czy na wirtualnej arenie pojawili się nowi zawodnicy i czy zostaną na niej już na stałe?  

Konferencja adresowana jest w szczególności do nauczycieli, trenerów i influencerów z branży edukacyjnej, przedstawicieli instytucji kultury oraz NGO oraz pracowników administracyjnych uczelni i szkół.

Formularz zgłoszeniowy:

FAQ