Wyszukiwarka:

Szukaj

Anuluj

Polski Uniwersytet Wirtualny

Platforma
zdalnego nauczania

Wirtualny
pokój studenta

Socjologia - WSPA Lublin

Zapisz się

Kierunek studiów:

Rodzaj studiów:

Forma studiów:

Uczelnia realizująca studia:

Uzyskiwany tytuł:

Dyplom: 
Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie

Okres nauki:

Forma zajęć:

Specjalności

Marketing w biznesie

Specjalność skierowana jest do osób, które planują rozwijać swoją karierę w obszarze marketingu.

W trakcie studiów nabędziesz umiejętność wyjaśniania ludzkich zachowań na rynkach dóbr i usług, co pozwoli Ci podejmować trafniejsze decyzje rynkowe. Nauczysz się także sprawnie obsługiwać klientów. Uzyskasz kompleksową wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie prowadzenia badań marketingowych oraz skutecznego wykorzystania tradycyjnych i nowych mediów (m.in. SoLoMo) w procesie projektowania i realizacji kampanii marketingowych skierowanych do klientów zewnętrznych i wewnętrznych organizacji. Rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie tworzenia przekazów. Będziesz mieć także możliwość poznania trendów marketingowych oraz technik marketingu wykorzystywanych m.in. w marketingu kryzysowym, i politycznym. Zdobędziesz wiedzę umożliwiającą ci dostosowanie się do zmieniających się wymogów rynku pracy.

 

Psychosocjologia rozwoju osobowego i coaching menadżerski

Specjalność skierowana jest do osób, które wiążą swoją przyszłość z pracą z ludzmi, w roli coachów, mentorów, trenerów lub pracowników działów HR.

W trakcie studiów uzyskasz gruntowną wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie rozwoju personalnego. Poznasz psychospołeczne aspekty funkcjonowania jednostek i zbiorowości społecznych oraz metody motywacji i formy wspomagania rozwoju, między innymi tj. coaching, mentoring, counselling. Nauczysz się także efektywnych form pracy indywidualnej i zespołowej. Na specjalności przewidzianych jest 135 godzin warsztatów.

 

Informatyka społeczna

Specjalność skierowana do osób, które planują zdobyć interdyscyplinarne kompetencje i umiejętności praktyczne pozwalające im poruszać się w produktach branży IT w połączeniu z analizą ich społecznego kontekstu.

W trakcie studiów główny trzon zajęć opiera się na zajęciach warsztatowych, na których studenci rozwijają zarówno kompetencje miękkie i twarde umożliwiające im sprawne poruszanie się w świecie nowych technologii komunikacyjno informacyjnych przy jednoczesnym zrozumieniu ich społecznych uwarunkowań.

Absolwenci specjalności znajdą zatrudnienie w branży IT, dla której najbardziej pożądanymi są pracownicy łączący w sobie szerokie spektrum wiedzy technicznej i umiejętności społecznych.

Przedmioty: 

PRZEDMIOTY

Marketing w biznesie

  • Zachowania konsumenckie,
  • Socjotechniki sprzedaży,
  • Marketing w Internecie,
  • Badania marketingowe,
  • Treść i obraz w przekazie marketingowym,
  • Projektowanie marketingowe,
  • Marketingowe strategie kreowania tożsamości,
  • Strategie komunikacji marketingowej,
  • Zarządzanie marką,
  • Public relations

Psychosocjologia rozwoju osobowego i coaching menadżerski

  • Psychologia osobowości,
  • Psychospołeczne czynniki rozwoju osobistego,
  • Metody wspomagania rozwoju osobistego,
  • Zarzadzanie czasem,
  • Psychospołeczne uwarunkowania zmian i motywacja,
  • Teoria i praktyka coachingu,
  • Trening umiejętności psychospołecznych,
  • Umiejętności i kompetencje coachingowe,
  • Coaching w zarzadzaniu,
  • Menedżer jako coach.
Opłaty: 
Czesne roczne (wpłata jednorazowa):3 400 zł
Czesne semestralne:1 700 zł
Czesne miesięczne (płatne przez 12 miesięcy):310 zł

 

FAQ