Rekrutacja na studia PUW
Na tej stronie podajemy ogólne informacje dotyczące przebiegu procesu rekrutacji. Szczegółowy opis znajdziesz przy wybranym przez siebie kierunku studiów.
Krok 1.
Uwaga!
Zjazdy odbywają się w dwóch miastach: w Łodzi lub w Lublinie.
Dla zjazdów organizowanych w Łodzi, wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy TUTAJ, aby zarejestrować się w systemie rekrutacji on-line.
Dla zjazdów organizowanych w Lublinie, należy skorzystać z formularza zgłoszeniowego TUTAJ.
Zjazdy w Lublinie są możliwe TYLKO na kierunkach: Administracja, Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, Finanse i rachunkowość, Informatyka, Socjologia, Transport, Zarządzanie.
Krok 2.
Po udanej rejestracji skontaktuje się z Tobą konsultant Biura Rekrutacji, który po zatwierdzeniu wniosku wyśle na Twój adres e-mail hasło i login do Wirtualnego Pokoju Studenta. Tu znajdziesz między innymi wymagane dokumenty rekrutacyjne, umowę oraz wszelkie niezbędne informacje związane z procesem rekrutacji.
Krok 3.
Wypełnione dokumenty wyślij na adres Działu Rekrutacji Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego:
Rekrutacja na studia I i II stopnia e-mail: rekrutacja@puw.pl tel. (+48) 42 63 15 800 tel. (+48) 42 63 15 801 | Rekrutacja na studia podyplomowe |