Wyszukiwarka:

Szukaj

Anuluj

Polski Uniwersytet Wirtualny

Platforma
zdalnego nauczania

Wirtualny
pokój studenta

Filologia polska

Zapisz się

340,00zł/miesiąc

Kierunek studiów:

Rodzaj studiów:

Forma studiów:

Uczelnia realizująca studia:

Uzyskiwany tytuł:

Dyplom: 
Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi

Okres nauki:

Forma zajęć:

Opis studiów: 

Dlaczego FILOLOGIA POLSKA na PUW-ie to najlepszy wybór?

Nauczysz się:
 - tworzyć skuteczne teksty, grafiki, filmy i animacje dla mediów elektronicznych i tradycyjnych;
 - wykorzystywać narzędzia z zakresu informatyki i grafiki potrzebne do projektowania i tworzenia nowych mediów oraz wykorzystywania ich w celach marketingowych;
 - realizować kampanie informacyjne, pr-owe i sprzedażowe;
 - kreować opinię publiczną;
 -tworzyć strony internetowe, realizować projekty SEO i SEM;
 - wykorzystywać analitykę internetową w badaniu potrzeb konsumentów i użytkowników sieci;

Dowiesz się także, jak wypromować i wprowadzić na rynek nowy produkt za pośrednictwem mediów elektronicznych.
Poznasz nowoczesne formy produkcji, publikacji oraz promocji e-booków i audiobooków, współpracując z profesjonalnymi wydawnictwami.
Będziesz umiał aktywizować społeczność internetową, tak aby osiągnąć określony cel biznesowy, promocyjny, kulturowy.
Pokażemy Ci, jak założyć własny serwis www, wypełnić go atrakcyjnym treściowo i wizualnie contentem, a potem wypromować za pomocą narzędzi marketingu internetowego.
Kończąc studia, będziesz miał nie tylko umiejętności, ale także konkretne realizacje w swoim portfolio.

Po studiach na kierunku FILOLOGIA POLSKA znajdziesz PRACĘ m.in. w charakterze:

 - menedżera zawartości serwisów internetowych,
 - projektanta stron www,
 - specjalisty ds. komunikacji,
 - PR-owca,
 - blogera oraz influencera,
 - specjalisty ds. marketingu  internetowego, promocji i reklamy,
 - social media managera,
 - specjalisty ds. content marketingu,
 - rzecznika prasowego,
 - wydawcy i animatora nowego rynku książki,
 - redaktora w wydawnictwach i mediach elektronicznych,
 - projektanta grafiki,
 - archiwisty wiedzy rejestrowanej cyfrowo,
 - specjalisty w zakresie digitalizacji zbiorów (cyfrowa archiwizacja dóbr kultury, bibliotek i wydawnictw),
 - specjalisty ds. sprzedaży on-line.

Specjalności

Architektura informacji i e-marketing

Ta specjalność wyposaży polonistę w narzędzia z zakresu informatyki i grafiki potrzebne do projektowania i tworzenia nowych mediów. Oprócz tego nauczymy Cię łączyć fakty i tworzyć obiektywne, nowe informacje oraz profesjonalnie przygotowywać spójne myślowo i przekonujące teksty. Wykorzystasz je m.in. w pracy w mediach informacyjnych, wydawnictwach i w zawodach związanych z e-marketingiem.

Tego się nauczysz na studiach magisterskich:

  • prawo i etyka w nowych mediach i e-marketingu;

  • architektura informacji, metodologia badań internetowych oraz inforbrokering;

  • zasady copywritingu, w tym pisanie tekstów do publikacji w sieci;

  • grafika komputerowa i wizualizacja informacji;

  • podstawy tworzenia stron internetowych i obsługi systemów zarządzania treścią;

  • pozycjonowanie, SEO oraz narzędzia analityczne;

  • kampanie AdWords;

  • zasady tworzenia treści do mediów społecznościowych oraz funkcjonowanie content marketingu;

  • prowadzenie kampanii płatnych w social media oraz prowadzenie kampanii mailingowych.

Kreowanie wizerunku i social media

Interesuje Cię praca związana z reklamą i marketingiem, budowaniem marki i Public Relations? Może widzisz siebie na stanowisku związanym z content marketingiem lub mediami społecznościowymi? Nieważne, czy kiedy skończysz studia większy zasięg będzie mieć Facebook, Instagram lub zupełnie inna platforma. Nauczymy Cię nie tylko aktualnych trendów w PR i marketingu – pokażemy Ci jak aktualizować swoją wiedzę i dostosowywać się do zmieniających się realiów. Dzięki temu wykorzystasz swoje zdolności i doświadczenie w nowych sytuacjach i efektywnie pokierujesz swoją karierą zawodową.

Czego się nauczysz:

  • tworzenia angażujących i atrakcyjnych dla odbiorców treści;

  • stosowania skutecznej perswazji;

  • Public Relations i pracy rzecznika prasowego;

  • prowadzenia komunikacji i kampanii w mediach społecznościowych;

  • tworzenia strategii wizeunkowych i marketingowych;

  • budowania marki osobistej;

  • projektowania kampanii promocyjnych i wizerunkowych;

  • poznasz też prawne aspekty PR i komunikacji w sieci.

Kadra: 

Kadra naukowo-dydaktyczna to wybitni specjaliści (językoznawcy, literaturoznawcy, kulturoznawcy, graficy, medioznawczy) i praktycy związani z branżą informatyczną. Weźmiesz udział w warsztatach, ćwiczeniach i konwersatoriach prowadzonych przez ludzi z pasją i doświadczeniem. Pod okiem specjalistów zrealizujesz projekty, które mogą w przyszłości stać się Twoją przepustką do kariery w firmach, na rzecz których będziesz pracował. Twoje praktyki zawodowe to forma unikatowej na rynku działalności, która cieszy się ogromnym uznaniem i zainteresowaniem zarówno instytucji sektora publicznego, jak i prywatnego.

 Będziesz mógł odbywać praktyki w renomowanych firmach informatycznych oraz agencjach reklamowych Łodzi i regionu oraz realizować  konkretne projekty dla bibliotek, wydawnictw, muzeów, instytucji kultury, edukacji i biznesu. Możesz także uczyć się zawodu w Polskim Uniwersytecie Wirtualnym, Dziale Marketingu, Dziale IT oraz innych ośrodkach organizacyjnych Uczelni.

Przedmioty: 

Wykaz przedmiotów na kierunku Filologia polska:

Dyskurs międzykulturowy
Europejska literatura powszechna XX w.
Główne nurty w literaturze polskiej do XVIII w.
Główne nurty w literaturze polskiej XIX w.
Gramatyka komunikacyjna
Komunikacja interpersonalna i negocjacje
Komunikacja marketingowa
Komunikacja międzykulturowa
Komunikacja społeczna
Komunikacja w zarządzaniu
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja zewnętrzna
Konteksty literatury XX w.
Metodologia badań językowych
Metodologia badań literackich
Neurolingwistyka
Pogranicza lingwistyki
Polska literatura najnowsza
Pozaeuropejska literatura powszechna XX w.
Prezentacje
Protokół dyplomatyczny
Psycholingwistyka
Psychologia marketingu i reklamy
Psychologia społeczna
Public relations
Semantyka językowa
Seminarium magisterskie
Seminarium magisterskie
Teoria kultury
Teorie językoznawcze
Wiedza o historii języka polskiego
Wystąpienia publiczne

Przemioty na ARCHITEKTURZE INFORMACJI :

W ramach specjalności zrealizujesz wybrane moduły i przedmioty:

MODUŁ Społeczeństwo informacyjne i transmisja wiedzy

ZDW Teoria architektury informacji/Metodologia badań internetowych
Prawo i etyka mediów informacyjnych
Humanistyczne aspekty cyberkultury
 
MODUŁ Hipermedia - tekstowe i graficzne kreowanie informacji
ZDW Poetyka tekstów interaktywnych/ Analiza i tworzenie tekstów dla nowych mediów
ZDW Struktura tekstu w Sieci/ Liternet: język nowych mediów w literaturze
ZDW Grafika informacyjna/Wizualizacja informacji
 

MODUŁ Technologie przetwarzania informacji

Tworzenie stron WWW
Infometria, wobometria, bibliometria
Użyteczność i ewaluacja systemów informacyjnych
Technologie przetwarzania dokumentów cyfrowych

 

MODUŁ Marketing i zarządzanie informacją

ZDW Social media i marketing społecznościowy/ Współczesny rynek mediów
Organizacja i zarządzanie informacją
Opłaty: 

Nie pobieramy wpisowego: 0 zł!

Czesne miesięczne 340 zł
Czesne miesięczne (dla studentów II roku studiów)510 zł
Opłata rekrutacyjna:85 zł
Wydanie legitymacji elektronicznej:22 zł

 

FAQ