UWAGA KONKURS NA FACEBOOKU
UWAGA KONKURS NA FACEBOOKU
- I LIKE PUW
Polub Polski Uniwersytet Wirtualny na Facebooku.
Wymyśl i prześlij hasło reklamowe dla PUW na adres marketing@puw.pl do 21.02.2014 i wygraj 4 GB Pendrive
Regulamin konkursu: „I LIKE PUW”
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
§ 1
Niniejszy Regulamin określa warunki, na jakich odbywa się konkurs pod nazwą „I LIKE PUW”, zwany dalej „Konkursem”. Przedmiotem Konkursu jest wybór najlepszego hasła reklamowego, promującego Polski Uniwersytet Wirtualny.
§ 2
Organizatorem Konkursu oraz fundatorem nagród jest Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, ul. Rewolucji 1905 roku nr 64, 90-222 Łódź, zwana dalej „Organizatorem Konkursu”.
§ 3
- Konkurs jest organizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na stronie serwisu Facebook.com dla użytkowników, którzy są fanami Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego (adres URL: https://www.facebook.com/Polski.Uniwersytet.Wirtualny?fref=ts)
- Regulamin Konkursu dostępny będzie do wglądu w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej www.puw.pl
§ 4
Konkurs zostanie przeprowadzony w dniach 14.02.2014 r. - 21.02.2014 r.
II. UCZESTNICY KONKURSU
§ 5
- Uczestnikami Konkursu mogą być osoby pełnoletnie, które w dniach 14.02.2014 r. do 21.02.2014 r. wyślą hasło reklamowe, promujące Polski Uniwersytet Wirtualny na adres e-mail: marketing@puw.pl, wpisując w tytule maila – I Like PUW.
- Adres e-maila Uczestnika Konkursu będzie znany wyłącznie Organizatorowi Konkursu i nie będzie udostępniany osobom trzecim.
§ 6
Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy, ani osoby pozostające w stosunku zlecenia lub w innym stosunku prawnym, do którego stosuje się przepisy o zleceniu z Organizatorem Konkursu oraz członkowie rodzin wskazanych osób, do drugiego stopnia pokrewieństwa.
§ 7
Dane osobowe Uczestników Konkursu są wykorzystywane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r., o ochronie danych osobowych. Dane osobowe zbierane i przetwarzane będą do celów związanych z prowadzonym Konkursem. Administratorem danych jest Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi z siedzibą przy ul. Rewolucji 1905 r. nr 64. Każdy z Uczestników ma prawo wglądu do swoich danych oraz do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi laureatom otrzymanie nagród.
III. ZASADY I PRZEBIEG KONKURSU
§ 8
- Nad prawidłowym przebiegiem Konkursu i przyznaniem nagród czuwa Komisja Konkursowa powołana przez Organizatora Konkursu, składająca się z dwóch pracowników Organizatora.
- Spośród haseł nadesłanych przez Uczestników Konkursu, Komisja Konkursowa wybierze dwa najlepsze hasła reklamowe.
§ 9
- Aby przystąpić do Konkursu należy:
- mieć status fana na stronie profilu Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego, dostępnego w serwisie Facebook na stronie: https://www.facebook.com/Polski.Uniwersytet.Wirtualny?fref=ts
- zapoznać się z Regulaminem Konkursu
- wysłać hasło reklamujące Polski Uniwersytet Wirtualny – na adres e-mail: marketing@puw.pl
- Wysyłając hasło reklamowe, Uczestnik oświadcza i potwierdza, że zgłoszone do Konkursu hasło jest wynikiem jego samodzielnej twórczości oraz, że przysługują mu autorskie prawa majątkowe do hasła w pełnym zakresie, a ponadto, że prawa te nie są obciążone prawami osób trzecich oraz jest uprawniony do rozporządzania nimi w pełnym zakresie. Organizator Konkursu zastrzega sobie prawo do odrzucenia zgłoszonych haseł, które uzna za nieoryginalne i niesamodzielne.
- Uczestnik ponosi wyłączną odpowiedzialność za naruszenie praw autorskich osób trzecich, jak również zobowiązany jest do pokrycia wszelkich szkód Organizatora Konkursu powstałych z tego tytułu.
- Przystępując do Konkursu Uczestnik zobowiązuje się, w przypadku wygranej w Konkursie, do zawarcia z Organizatorem Konkursu umowy w formie pisemnej o nieodpłatne przeniesienie autorskich praw majątkowych, do hasła konkursowego, oraz do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania w kraju i za granicą, na następujących polach eksploatacji:
- wyłącznego używania i wykorzystania hasła we wszelkiej działalności promocyjnej reklamowej, informacyjnej, korespondencyjnej,
- utrwalania i zwielokrotnianie wszelkimi technikami graficznymi,
- zwielokrotniania poprzez dokonywanie zapisu na nośnikach elektronicznych,
- publicznego wystawiania i wyświetlania w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym,
- nadawania za pomocą wizji przewodowej, bezprzewodowej oraz za pośrednictwem satelity
- wprowadzania do obrotu, wydawania i rozpowszechniania w nieograniczonym nakładzie w materiałach promocyjnych i reklamowych
- wprowadzania do pamięci komputera, umieszczania w sieci Internet
- publicznego wystawiania
- obrót oryginałem lub egzemplarzami, na których hasło zostało utrwalone, najem dzierżawa i bezpłatnego użyczenia.
- Rozstrzygnięcie Konkursu i opublikowanie wyników nastąpi w dniu 25.02.2014 r.
- Wyniki Konkursu oraz miniona i nazwiska Zwycięzców zostaną opublikowane w formie notatki na fan page https://www.facebook.com/Polski.Uniwersytet.Wirtualny?fref=ts
IV. NAGRODY
§ 10
- W konkursie przewidziano: 2 nagrody w postaci 4GB USB Pendrive:
- Wydanie nagród, o których mowa w pkt. 1, przyznanych zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu nastąpi najpóźniej do dnia 30.04.2014r., z zastrzeżeniem pkt. 3 i 4.
- Na wniosek Laureata nagroda może zostać przesłana drogą pocztową, na wskazany przez niego adres.
- Nagrody zostaną wydane Laureatom po uprzednim zawarciu umowy, o której mowa w §9 pkt. 4 Regulaminu.
V. ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMCYJNEGO
§ 11
- Reklamacje mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od daty ogłoszenia wyników wskazanej w §9 pkt. 5.
- Reklamacje rozpatruje Komisja Konkursowa. Rozpatrzeniu podlegają wyłącznie reklamacje zgłoszone w formie pisemnej na adres Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi z siedzibą 90-222 Łódź, ul. Rewolucji 1905 r. nr 64.
- Postępowanie reklamacyjne trwa 7 dni. Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Uczestnikowi przysługuje prawo do dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń w sądzie właściwym ze względu na siedzibę AHE w Łodzi.
- Laureat Konkursu nie może skutecznie domagać się od Organizatora Konkursu wydania nagrody, jeżeli nagroda nie została odebrana z przyczyn leżących po stronie Laureata.
VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 12
- Udział w Konkursie jest bezpłatny oraz dobrowolny.
- Zgłoszenie udziału w Konkursie jest równoważne z zaakceptowaniem przez Uczestnika zasad określonych w niniejszym Regulaminie i zobowiązaniem do jego przestrzegania.
- Organizator Konkursu zastrzega sobie prawo do opublikowania lub przedstawienia wizerunku Laureata Konkursu za pomocą środków informatycznych lub masowego przekazu. Zwycięzca Konkursu nie jest uprawniony do otrzymania wynagrodzenia z powyższego tytułu.
- Laureatowi nie przysługuje prawo do otrzymania ekwiwalentu pieniężnego nagrody lub zastrzeżenia szczególnych jej właściwości. Laureat nie może przenieść praw do nagrody na osoby trzecie.
- Jeśli Laureat nie odbierze nagrody w terminie wskazanym w §10 pkt. 2 i nie skontaktuje się z Organizatorem Konkursu w celu ustalenia innego terminu, lub jeżeli Laureat nie zawrze z Organizatorem Konkursu umowy, o której mowa w §9 pkt. 4, nagroda nie zostanie wydana i pozostaje własnością Organizatora Konkursu.
- Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za powstałe szkody spowodowane podaniem nieprawdziwych danych, bądź innego typu nieprawidłowości po stronie Uczestników.
- Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za błędy i uchybienia poczty oraz operatorów sieci internetowych i wynikłe z nich ewentualne opóźnienia lub nieprawidłowości w przebiegu Konkursu.
Organizator Konkursu zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian bądź uzupełnienia warunków Regulaminu, w tym zmiany terminów prowadzenia Konkursu lub przerwania Konkursu w każdym czasie.
Czytaj więcej
Rekrutacja na studia I i II stopnia e-mail: rekrutacja@puw.pl tel. (+48) 42 63 15 800 tel. (+48) 42 63 15 801 | Rekrutacja na studia podyplomowe |