Wyszukiwarka:

Szukaj

Anuluj

Polski Uniwersytet Wirtualny

Platforma
zdalnego nauczania

Wirtualny
pokój studenta

UWAGA KONKURS NA FACEBOOKU

UWAGA KONKURS NA FACEBOOKU

- I LIKE PUW

 

Polub Polski Uniwersytet Wirtualny na Facebooku.

Wymyśl i prześlij hasło reklamowe dla PUW na adres marketing@puw.pl do 21.02.2014 i wygraj 4 GB Pendrive

 

 

Regulamin konkursu: „I LIKE PUW”

 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE 

§ 1

Niniejszy Regulamin określa warunki, na jakich odbywa się konkurs pod nazwą „I LIKE PUW”, zwany dalej „Konkursem”. Przedmiotem Konkursu jest wybór najlepszego hasła reklamowego, promującego Polski Uniwersytet Wirtualny.

§ 2

Organizatorem Konkursu oraz fundatorem nagród jest Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, ul. Rewolucji 1905 roku nr 64, 90-222 Łódź,  zwana dalej „Organizatorem Konkursu”.

§ 3

  1. Konkurs jest organizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na stronie serwisu Facebook.com dla użytkowników, którzy są fanami Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego  (adres URL: https://www.facebook.com/Polski.Uniwersytet.Wirtualny?fref=ts)
  2. Regulamin Konkursu dostępny będzie do wglądu w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej  www.puw.pl

§ 4

Konkurs zostanie przeprowadzony w dniach 14.02.2014 r. -  21.02.2014 r.

II. UCZESTNICY KONKURSU

§ 5

  1. Uczestnikami Konkursu mogą być osoby pełnoletnie, które w dniach 14.02.2014 r. do 21.02.2014 r. wyślą hasło reklamowe, promujące Polski Uniwersytet Wirtualny na adres e-mail: marketing@puw.pl, wpisując w tytule maila – I Like PUW.
  2. Adres e-maila Uczestnika Konkursu będzie znany wyłącznie Organizatorowi Konkursu i nie będzie udostępniany osobom trzecim.

§ 6

Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy, ani osoby pozostające w stosunku zlecenia lub w innym stosunku prawnym, do którego stosuje się przepisy o zleceniu z Organizatorem Konkursu oraz członkowie rodzin wskazanych osób, do drugiego stopnia pokrewieństwa.

§ 7

Dane osobowe Uczestników Konkursu są wykorzystywane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r., o ochronie danych osobowych. Dane osobowe zbierane i przetwarzane będą do celów związanych z prowadzonym Konkursem. Administratorem danych jest Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi z siedzibą przy ul. Rewolucji 1905 r. nr 64. Każdy z Uczestników ma prawo wglądu do swoich danych oraz do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi laureatom otrzymanie nagród.

 

III. ZASADY I PRZEBIEG KONKURSU

§ 8

  1. Nad prawidłowym przebiegiem Konkursu i przyznaniem nagród czuwa Komisja Konkursowa powołana przez Organizatora Konkursu, składająca się z  dwóch pracowników Organizatora.
  2. Spośród haseł nadesłanych przez Uczestników Konkursu, Komisja Konkursowa wybierze dwa najlepsze hasła reklamowe.

§ 9

  1. Aby przystąpić do Konkursu należy:
  1.  mieć status fana na stronie profilu Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego,  dostępnego w serwisie Facebook na stronie:  https://www.facebook.com/Polski.Uniwersytet.Wirtualny?fref=ts
  2. zapoznać się z Regulaminem Konkursu
  3. wysłać hasło reklamujące Polski Uniwersytet Wirtualny – na adres e-mail: marketing@puw.pl
  1. Wysyłając hasło reklamowe, Uczestnik oświadcza i potwierdza, że zgłoszone do Konkursu hasło jest wynikiem jego samodzielnej twórczości oraz, że przysługują mu autorskie prawa majątkowe do hasła w pełnym zakresie, a ponadto, że  prawa te nie są obciążone prawami osób trzecich oraz jest uprawniony do rozporządzania nimi w pełnym zakresie.  Organizator Konkursu zastrzega sobie prawo do odrzucenia zgłoszonych haseł, które uzna za nieoryginalne i niesamodzielne.
  2.    Uczestnik ponosi wyłączną odpowiedzialność za naruszenie praw autorskich osób trzecich, jak również zobowiązany jest do pokrycia wszelkich szkód Organizatora Konkursu powstałych z tego tytułu.
  3.  Przystępując do Konkursu Uczestnik zobowiązuje się, w przypadku wygranej w Konkursie, do zawarcia z Organizatorem Konkursu umowy w formie pisemnej o nieodpłatne przeniesienie autorskich praw majątkowych, do hasła konkursowego,  oraz do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania w kraju i za granicą, na następujących polach eksploatacji:
    1. wyłącznego używania i wykorzystania hasła we wszelkiej działalności promocyjnej reklamowej, informacyjnej, korespondencyjnej,
    2. utrwalania i zwielokrotnianie wszelkimi technikami graficznymi,
    3. zwielokrotniania poprzez dokonywanie zapisu  na nośnikach elektronicznych,
    4. publicznego wystawiania i wyświetlania w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym,
    5. nadawania za pomocą wizji przewodowej, bezprzewodowej oraz za pośrednictwem satelity
    6. wprowadzania do obrotu, wydawania i rozpowszechniania w nieograniczonym nakładzie w materiałach promocyjnych i reklamowych
    7. wprowadzania do pamięci komputera,  umieszczania w sieci Internet
    8. publicznego wystawiania
    9. obrót oryginałem lub egzemplarzami, na których hasło zostało utrwalone, najem dzierżawa i bezpłatnego użyczenia.
  4. Rozstrzygnięcie Konkursu i opublikowanie wyników nastąpi w dniu 25.02.2014 r.
  5. Wyniki Konkursu oraz miniona i nazwiska Zwycięzców zostaną opublikowane w formie   notatki na fan page https://www.facebook.com/Polski.Uniwersytet.Wirtualny?fref=ts

 

IV. NAGRODY 

§ 10 

  1. W konkursie przewidziano: 2 nagrody w postaci 4GB USB Pendrive:
  2. Wydanie nagród, o których mowa w pkt. 1, przyznanych zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu nastąpi najpóźniej do dnia 30.04.2014r., z zastrzeżeniem pkt. 3  i 4.
  3. Na wniosek Laureata nagroda może zostać przesłana drogą pocztową, na wskazany przez niego adres.
  4. Nagrody zostaną wydane Laureatom po uprzednim zawarciu umowy, o której mowa w §9 pkt. 4  Regulaminu. 
 
V. ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMCYJNEGO

§ 11

  1. Reklamacje mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od daty ogłoszenia wyników wskazanej w §9 pkt. 5.
  2. Reklamacje rozpatruje Komisja Konkursowa. Rozpatrzeniu podlegają wyłącznie reklamacje zgłoszone w formie pisemnej na  adres Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi z siedzibą 90-222 Łódź, ul. Rewolucji 1905 r. nr 64.
  3. Postępowanie reklamacyjne trwa 7 dni. Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Uczestnikowi przysługuje prawo do dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń w sądzie właściwym ze względu na siedzibę AHE w Łodzi.
  4. Laureat Konkursu nie może skutecznie domagać się od Organizatora Konkursu wydania nagrody, jeżeli nagroda nie została odebrana z przyczyn leżących po stronie Laureata.

 

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

§ 12

  1. Udział w Konkursie jest bezpłatny oraz dobrowolny.
  2. Zgłoszenie udziału w Konkursie jest równoważne z zaakceptowaniem przez Uczestnika  zasad określonych w niniejszym Regulaminie i zobowiązaniem do jego przestrzegania.
  3. Organizator Konkursu zastrzega sobie prawo do opublikowania lub przedstawienia wizerunku Laureata Konkursu za pomocą środków informatycznych lub masowego przekazu. Zwycięzca Konkursu nie jest uprawniony do otrzymania wynagrodzenia z powyższego tytułu.
  4. Laureatowi nie przysługuje prawo do otrzymania ekwiwalentu pieniężnego nagrody lub zastrzeżenia szczególnych jej właściwości. Laureat nie może przenieść praw do nagrody na osoby trzecie.
  5.  Jeśli Laureat nie odbierze nagrody w terminie wskazanym w §10 pkt. 2 i nie skontaktuje się z Organizatorem Konkursu w celu ustalenia innego terminu, lub jeżeli Laureat nie zawrze  z Organizatorem Konkursu umowy, o której mowa w §9 pkt. 4,  nagroda nie zostanie wydana i pozostaje własnością Organizatora Konkursu.
  6. Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za powstałe szkody spowodowane podaniem nieprawdziwych danych, bądź innego typu nieprawidłowości po stronie Uczestników.
  7. Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za błędy i uchybienia poczty oraz operatorów sieci internetowych i wynikłe z nich ewentualne opóźnienia lub nieprawidłowości w przebiegu Konkursu.

Organizator Konkursu zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian bądź uzupełnienia warunków Regulaminu, w tym zmiany terminów prowadzenia Konkursu lub przerwania Konkursu w każdym czasie.

FAQ