Ta strona wykorzystuje informacje zapisane za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych, w celu dostosowania strony do potrzeb użytkowników. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Wyszukiwarka:

Szukaj

Anuluj

Polski Uniwersytet Wirtualny

Platforma
zdalnego nauczania

Wirtualny
pokój studenta

Dr Łukasz Zwoliński

Opiekun Rady Samorządu Studentów Filii AHE w Sieradzu

Z wykształcenia: Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, zarządzanie i marketing, socjolog, menedżer jakości, auditor wewnętrzny.

Adiunkt Wydziału Informatyki, Zarządzania i Transportu na kierunku zarządzanie, Wydziału Humanistycznego na kierunku ekonomia (gdzie pełni funkcję koordynatora Łódzkiego Forum Audytu) oraz Filii AHE w Sieradzu na kierunku bezpieczeństwo wewnętrzne.

W Filii Akademii Humanistyczno - Ekonomicznej w Sieradzu pełni funkcje:
• Koordynatora Samorządowego Koła Naukowego
• Koordynatora Zespołu Konsultantów Kariery
• Opiekuna specjalności: zarządzanie kryzysowe na kierunku bezpieczeństwo wewnętrzne
• Członka zespołu ds. jakości kształcenia
Publikuje m.in. w Karpackim Przeglądzie Naukowym (będąc członkiem Karpackiego Towarzystwa Naukowego i Oświatowego), czasopismach AHE (Civitas Hominibus), Zeszytach Naukowych Politechniki Łódzkiej i innych.

Naukowo zajmuje się głównie: zarządzaniem kryzysowym, logistyką w bezpieczeństwie oraz zarządzaniem jakością.

Z zamiłowania... wieloletni fan muzyki rockowej, zespołów/wykonawców – legend lat 60/70 od ,,ogółu do szczegółu’’, głównie The Beatles, wielokrotny uczestnik koncertów rokowych, ponadto interesuje się historią (zwłaszcza powojenną i współczesną),  kinem i motoryzacją okresu PRL-u. Miłośnik zwierząt  (wolontariusz) – nieobojętny na ich los.

W swojej pracy doceniam... brak monotonii, rutynowego wykonywania obowiązków, każdy dzień niesie za sobą nowe wyzwania.

Studenci uczą mnie... nieustannie innego ,,świeżego’’ spojrzenia na poruszane tematy.

Kreatywność oznacza... wewnętrzną odwagę do przełamania utartych schematów i wzorców, zaproponowanie nowych – innych  rozwiązań, ale z poszanowaniem dotychczas funkcjonujących.

Przyszłość nauczania to... zdecydowanie młodzież i ich pęd do wiedzy.

Najlepiej... być sobą.

FAQ