Wyszukiwarka:

Szukaj

Anuluj

Polski Uniwersytet Wirtualny

Platforma
zdalnego nauczania

Wirtualny
pokój studenta

Filologia polska

Zapisz się

340,00zł/miesiąc

Kierunek studiów:

Rodzaj studiów:

Forma studiów:

Uczelnia realizująca studia:

Uzyskiwany tytuł:

Dyplom: 
Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi

Okres nauki:

Forma zajęć:

Specjalności

Komunikacja i social media - Nowość

Interesuje Cię praca związana z reklamą i marketingiem, budowaniem marki i Public Relations? Może widzisz siebie na stanowisku związanym z content marketingiem lub mediami społecznościowymi? Nieważne, jaka platforma (Facebook, Instagram czy inna) będzie miała większy zasięg, gdy skończysz studia. Nauczymy Cię nie tylko aktualnych trendów w PR i marketingu – pokażemy Ci jak aktualizować swoją wiedzę i dostosowywać się do zmieniających się realiów. Dzięki temu wykorzystasz swoje zdolności i doświadczenie w nowych sytuacjach i efektywnie pokierujesz swoją karierą zawodową.

Czego się nauczysz:

  • Public Relations w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;

  • prowadzenia komunikacji marki w mediach społecznościowych;

  • tworzenia skutecznych i perswazyjnych komunikatów;

  • wykorzystywania w komunikacji materiałów graficznych i wideo;

  • tworzenia reklam i budowania relacji z mediami;

  • budowania strategii marketingowej;

  • planowania i prowadzenia kampanii reklamowej i wizerunkowej;

  • pisania tekstów użytkowych i literackich;

  • poznasz też prawne aspekty funkcjonowania nowych mediów i komunikacji.

Architektura informacji i redakcja

Czy architektura informacji to przystępna wersja informatyki dla filologów? Na naszej uczelni to specjalność, która wyposaży polonistę w narzędzia z zakresu informatyki i grafiki potrzebne do projektowania i tworzenia nowych mediów.

Czego się nauczysz:

  • pisać i redagować ciekawe i dostosowane do potrzeb różnych grup odbiorców teksty;

  • projektować i wydawać książki  elektroniczne, konwertować formaty;

  • sprawnie posługiwać się cyfrowymi środkami komunikacji oraz oprogramowaniem;

  • rozpoznawać wzorce informacji i definiować ścieżki ich obiegu;

  • projektować funkcjonalne, estetyczne i atrakcyjne graficznie komunikaty słowne i wizualne dla mediów tradycyjnych i cyfrowych;

  • opracowywać systemy wyszukiwawcze;

  • projektować i tworzyć mapy stron WWW;

  • prowadzić analizy i badania w zakresie systemów i środowisk informacyjnych;

  • skutecznie rozpoznawać użytkowników serwisu, ich profile i potrzeby;

  • organizować funkcjonalny przepływ użytkowników w serwisie;

  • testować funkcjonalność systemów informacyjnych z udziałem ich użytkowników;

  • projektować przestrzenie informacyjne poprzez zastosowanie m.in. analizy i selekcji i organizacji informacji na podstawie cech formalnych i treściowych.

Przedmioty: 

Wykaz przedmiotów na kierunku Filologia polska:

Przedmioty wspólne:

Analiza dzieła literackiego i kulturowego
Antropologia kulturowa
Creative writing
Dialektalne i regionalne zróżnicowanie polszczyzny
Działania twórcze
Etyka
Język obcy
Komunikacja
Konflikt grupowy
Literatura i kultura polska
Literatura polska po 1939 roku
Literatura powszechna od średniowiecza do XIX wieku
Literatura starożytna
Metodyka zarządzania kompetencjami
Podstawy filozofii
Poetyka i retoryka
Projekt własnego przedsięwzięcia
Stylistyka i kultura języka
Technologie informacyjne
Teoria literatury
Wiedza o historycznym rozwoju polszczyzny
Wiedza o komunikacji językowej
Współczesne życie kulturalne
Współczesny język polski
Seminarium dyplomowe

 

Przedmioty na specjalności Communication design (Projektowanie komunikacji)

Architektura informacji
Copywriting
Fotografia
Kreowanie wizerunku firmy
Ochrona własności intelektualnej
Podstawy grafiki projektowej
Podstawy grafiki projektowej
Pragmatyka reklamy/Sztuka prezentacji
Prawo autorskie
Projektowanie informacji
Projektowanie publikacji
Scenopisanie
Struktury wizualne
Sztuka druku komputerowego
Sztuka nowych mediów
Tworzenie tekstów dla mediów
Typografia
Web design
Web design
Webwriting

 

Przedmioty na specjalności Reklama i komunikacja marketingowa

Pragmatyka reklamy
Prezentacje i wystąpienia publiczne
Psychologia społeczna
Psychologia zachowań konsumenckich
Psychologia marketingu i reklamy
Retoryka reklamowa
Język reklamy
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja zewnętrzna
Grafika komputerowa w reklamie
Webwriting
Creative writing
Prawne uwarunkowania reklamy
Kreowanie wizerunku firmy
Niestandardowe formy promocji
Planowanie kampanii
Analiza kampanii
Opłaty: 

Nie pobieramy wpisowego: 0 zł!

Czesne miesięczne /obowiązujące od 1 do 4 semestru studiów 340 zł
Czesne miesięczne / obowiązujące od 5 semestru studiów 510 zł
Opłata rekrutacyjna: 85 zł
Wydanie legitymacji elektronicznej: 22 zł

FAQ