Ta strona wykorzystuje informacje zapisane za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych, w celu dostosowania strony do potrzeb użytkowników. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Wyszukiwarka:

Szukaj

Anuluj

Polski Uniwersytet Wirtualny

Platforma
zdalnego nauczania

Wirtualny
pokój studenta

Studia podyplomowe - Turystyka regionalna - marketing i promocja regionów i miast

Zapisz się

400,00zł/miesiąc

Kierunek studiów:

Rodzaj studiów:

Forma studiów:

Uczelnia realizująca studia:

Dyplom: 
Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi

Okres nauki:

Forma zajęć:

Opis studiów: 

Adresaci

Studia podyplomowe Turystyka regionalna powstały z myślą o wszystkich absolwentach studiów licencjackich, jak i magisterskich, szczególnie z zakresu nauk społecznych, humanistycznych, nauk o zdrowiu i kulturze fizycznej, którzy zawodowo związani są z obszarem rekreacji, turystyki i sportu.

Studia te podniosą umiejętności oraz kwalifikacje studenta w obszarach:

  • działań projektowych w turystyce,
  • tworzenia i realizowania kampanii marketingowych wspierających promocję usług turystycznych,
  • opracowywania produktów turystycznych i tworzenia atrakcji turystycznych.

Studia szczególnie przydatne dla wszystkich:

  • Pracowników jednostek samorządowych i instytucji lokalnych działających w obszarze turystyki regionalnej, promocji miast, miejscowości, gmin itp.
  • Pracowników samorządów lokalnych oraz urzędów projektujących działania marketingowe i promocyjnymi na obszarach województw, gmin, miast i miejscowości.
  • Osób związanych zawodowo z organizacjami pozarządowymi (NGO) specjalizujących się swoim głównym działaniami w obszarach edukacji,  turystyki, rekreacji i sportu.
  • Wszystkich osób chcących rozwijać własną działalność marketingową i projektową w obszarze turystyki, przygotowywać produkty i usługi turystyczne, jak i skutecznie opracowywać strategie marketingowe oraz wizerunkowe dla całych regionów.

Cel

Podstawowym celem kształcenia jest przekazanie studentom skutecznych zasad promocji regionów, miast i miejscowości; tworzenia atrakcji w różnych obszarach turystyki, takich jak: turystyka dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego, zabytków i sztuki, kulinariów, gastronomii oraz rekreacji i sportu. Studenci zgłębią również wiedzę z zakresu metodyki badań stosowanych w turystyce, zasady tworzenia produktów turystycznych, w tym ich promocji oraz sprzedaży. Ponadto poznają i rozwiną własne umiejętności planowania, przygotowywania i realizowania kampanii marketingowych w turystyce z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi. Dokształcą się również w zakresie poszukiwania oraz pozyskiwania środków finansowych niezbędnych do realizacji działań projektowych w turystyce regionalnej.

Czas

2 semestry

Metoda

Studia są prowadzone zarówno metodami tradycyjnymi, jak i z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość. Aż 80% ze wszystkich zajęć prowadzonych jest w formie e-learningowej. Pozostałe 20% zajęć odbywa się w formie zjazdów stacjonarnych organizowanych weekendowo.

Mocne strony kierunku: 

Studia są prowadzone zarówno metodami tradycyjnymi, jak i z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość. Aż 80% ze wszystkich zajęć prowadzonych jest w formie e-learningowej. Pozostałe 20% zajęć odbywa się w formie zjazdów stacjonarnych organizowanych weekendowo.

Przedmioty: 

Program realizowany w ramach studiów obejmuje trzy główne grupy przedmiotów:

  • Marketing i budowanie marki w turystyce
  • Zasoby i walory turystyczne
  • Zagadnienia finansowe i prawne

Wśród przedmiotów realizowanych w ramach tych grup student znajdzie:

  • Marketing i reklama w turystyce
  • Budowanie marki w turystyce
  • Produkt turystyczny
  • Kulturowe aspekty turystyki – Szklaki kulturowe
  • Zabytki kultury i sztuki
  • Kulinaria i gastronomia  - szlaki kulinarne w turystyce
  • Regiony turystyczne i ich potencjał – zasoby i walory turystyczne
  • Dziedzictwo przyrodnicze i elementy ekologii
  • Finansowanie projektów turystycznych
  • Projektowanie usług i imprez turystycznych
  • Zagadnienia prawne w turystyce
Opłaty: 
  • Czesne miesięczne (płatne przez 8 miesięcy w roku): 400 zł
  • Pełny koszt studiów to 3200 zł
  • Istnieje możliwość dokonania opłaty jednorazowo
  • Wystawiamy faktury VAT
FAQ