CEL STUDIÓW
Studia o charakterze doskonalącym.
Design Thinking, poprzez swój uniwersalny charakter, ma szerokie zastosowanie wszędzie tam, gdzie pojawia się potrzeba rozwiązania problemów lub opracowania innowacyjnych rozwiązań. Jest to przede wszystkim konkretny sposób myślenia i działania, w którym wykorzystuje się wybrane metody i narzędzia. Design Thinking wspiera rozwój innowacji i daje gwarancję niestandardowych rozwiązań w każdym obszarze: biznes, przemysł, handel, edukacja, administracja.
Celem studiów jest rozwój umiejętności kreowania i wdrażania nowatorskich rozwiązań m.in. w postaci nowych produktów (towarów lub usług), wydarzeń, procesów, programów edukacyjnych czy modeli biznesowych. Warsztatowy charakter zajęć umożliwi rozwijanie myślenia skoncentrowanego na rozwiązaniach, które skutkuje tworzeniem użytecznych i twórczych rozwiązań.
ADRESACI
właściciele i pracownicy MŚP, korporacji, szkół, administracji, fundacji - wszystkich organizacji, które poszukują innowacji opartych na rozpoznanych potrzebach klientów (użytkowników)
wszystkie osoby zainteresowane wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań
osoby odpowiedzialne za sprzedaż, promocję, marketing lub planujące pracę w tych obszarach
kierownicy, menedżerowie produktów, projektów,
pracownicy działów Obsługi klienta, HR
trenerzy, coachowie, edukatorzy, doradcy, freelancerzy
Na studia zapraszamy osoby posiadające ukończone studia I lub II stopnia, które są zainteresowane Design Thinking oraz chcą kreować innowacyjne rozwiązania dla firmy w obliczu turbulentnego otoczenia, zmian i kryzysów.