Ta strona wykorzystuje informacje zapisane za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych, w celu dostosowania strony do potrzeb użytkowników. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Przejdź do strony polityka prywatności.

Wyszukiwarka:

Szukaj

Anuluj

Polski Uniwersytet Wirtualny

Platforma
zdalnego nauczania

Wirtualny
pokój studenta

Studia podyplomowe - Myślenie projektowe Design Thinking z elementami neuromarketingu

Zapisz się

Kierunek studiów:

Rodzaj studiów:

Forma studiów:

Uczelnia realizująca studia:

Dyplom: 
Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi

Okres nauki:

Forma zajęć:

Opis studiów: 

CEL STUDIÓW
Studia o charakterze doskonalącym.

Design Thinking, poprzez swój uniwersalny charakter, ma szerokie zastosowanie wszędzie tam, gdzie pojawia się potrzeba rozwiązania problemów lub opracowania innowacyjnych rozwiązań. Jest to przede wszystkim konkretny sposób myślenia i działania, w którym wykorzystuje się wybrane metody i narzędzia. Design Thinking wspiera rozwój innowacji i daje gwarancję niestandardowych rozwiązań w każdym obszarze: biznes, przemysł, handel, edukacja, administracja.
Celem studiów  jest rozwój umiejętności  kreowania i wdrażania nowatorskich rozwiązań  m.in. w postaci nowych produktów (towarów lub usług),  wydarzeń, procesów, programów edukacyjnych czy modeli biznesowych. Warsztatowy charakter zajęć umożliwi rozwijanie myślenia skoncentrowanego na rozwiązaniach, które skutkuje tworzeniem użytecznych i twórczych rozwiązań.

ADRESACI
właściciele i pracownicy MŚP, korporacji, szkół, administracji, fundacji - wszystkich organizacji, które poszukują innowacji opartych na rozpoznanych potrzebach klientów (użytkowników)
wszystkie osoby zainteresowane wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań
osoby odpowiedzialne  za sprzedaż, promocję, marketing lub planujące pracę w tych obszarach
kierownicy, menedżerowie produktów, projektów,
pracownicy działów Obsługi klienta, HR
trenerzy, coachowie, edukatorzy, doradcy, freelancerzy
Na studia zapraszamy osoby posiadające ukończone studia I lub II stopnia, które są zainteresowane Design Thinking oraz chcą kreować innowacyjne rozwiązania dla firmy w obliczu turbulentnego otoczenia, zmian i kryzysów.

Mocne strony kierunku: 

Uczestnik:

pozna i nauczy się stosować metodę myślenia projektowego Design Thinking, przechodząc krok po kroku przez poszczególne jego stadia
będzie gotowy na wyzwania współczesnego świata dzięki umiejętności tworzenia i wdrażania koncepcji w środowisko biznesowe, społeczne czy kulturowe
opracuje własny, innowacyjny produkt lub usługę przechodząc przez etapy pracy projektowej: empatyzacja, definiowanie problemu, generowanie pomysłów, budowanie prototypu i testowanie
nauczy się przełamywania schematów myślowych
zastosuje wiedzę z zakresu neuromarketingu do planowania sprzedaży
rozwinie umiejętności w zakresie:
koncentracji na potrzebach klienta
rozpoznawania stylów myślenia i działania w grupie oraz wykorzystywania ich do efektywnej współpracy
tworzenia strategii biznesowych w oparciu o design
wizualizowania przyszłych scenariuszy rozwoju firmy
kreowania innowacji
projektowania usług i doświadczeń klientów/użytkowników
tworzenia spójnej komunikacji wizualnej
utrzymywania zaangażowania w grupie projektowej

Opłaty: 
  • Pełny koszt studiów to 3400 zł
  • Płatne w 8 ratach
  • Istnieje możliwość dokonania opłaty jednorazowo
  • Wystawiamy faktury VAT
FAQ