Wyszukiwarka:

Szukaj

Anuluj

Polski Uniwersytet Wirtualny

Platforma
zdalnego nauczania

Wirtualny
pokój studenta

Studia podyplomowe - E-marketing

Zapisz się

562,50zł/miesiąc

Kierunek studiów:

Rodzaj studiów:

Forma studiów:

Uczelnia realizująca studia:

Dyplom: 
Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi

Okres nauki:

Forma zajęć:

Opis studiów: 

Cel Studiów

Celem studiów jest nabycie przez słuchaczy przekrojowej wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu (e-marketing) i sprzedaży w internecie (e-commerce) oraz przygotowanie do certyfikacji w zakresie kwalifikacji zawodowej realizowanej pod auspicjami organizacji branżowej IAB Polska w ramach programu edukacyjnego dla profesjonalistów branżowych DIMAQ.

Adresaci

Studia są adresowane do osób planujących jak i obecnie zajmujących się działaniami promocyjno-sprzedażowymi w obszarze internetu. Program jest polecany zarówno absolwentom studiów wyższych jak i specjalistom oraz menedżerom pragnących pozyskać wiedzę i nabyć kompetencje w zakresie szeroko pojętego marketingu i sprzedaży internetowej. Studia kładą duży nacisk na wykształcenie praktycznych umiejętności - stąd też prócz części wykładowej przewidziany jest szereg ćwiczeń i zadań indywidualnych oraz w grupach mających na celu nabycie kluczowych kompetencji w ramach e-marketingu. W szczególności jest polecany:
- specjalistom i menedżerom e-marketingu oraz tradycyjnego marketingu, reklamy i promocji
- specjalistom i menedżerom e-commerce oraz sprzedaży tradycyjnej
- kierownikom projektów (PM) w obszarze online
- dodatkowo: pracownikom działów Public Relations, HR oraz IT.

Korzyści

- przekazanie najlepszych praktyk w zakresie budowanie strategii komunikacji marketingowej w internecie
- omówienie kluczowych (i niszowych) narzędzi e-marketingu – od WWW przez narzędzia promocji online po niestandardowe formy komunikacji online
- przedstawienie skutecznych sposobów wykorzystania, wdrożeń i case study poszczególnych form aktywności online (SEO, SEM, Display, Social Media, Wideo, Mobile, Content Marketing, ePR, itp.)
- zaprezentowanie sposobów i narzędzi pomiaru skuteczności działań internetowych oraz analizy rentowności promocji online
- omówienie sposobów segmentacji użytkowników w sieci i ewolucji zachowań online pod kątem aktywności reklamowo-sprzedażowej
- omówienie kluczowych mierników efektywności i pojęć e-marketingowych

- przekazanie praktycznych wskazówek odnośnie przygotowania się do egzaminu IAB DIMAQ

- omówienie zakresu wymaganych informacji i specyfiki egzaminu

- „próbny test” - zestaw przykładowych pytań składających się na test weryfikacyjny kompetencji digitalowych

- wskazanie źródeł do samodzielnego przygotowania się i/lub powtórki materiału do certyfikacji wiedzy

Czas trwania

2 semestry – 180 godzin

Organizacja zajęć będzie dostosowana do charakteru kształcenia zaocznego – zajęcia realizowane będą w czasie zjazdów weekendowych.

E-marketing studia podyplomowe online - partnerzyE-marketing studia podyplomowe on-line - partnerzyStudia podyplomowe e-marekting partnerzy

 

Kadra: 

Opiekun merytoryczny

Artur Maciorowski

Kadra

E-makreting wykładowcyArtur Maciorowski

Trener DIMAQ

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży.

Grupa ING, Bank DnB NORD, Bank BPH, Fortis Bank, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR.pl.

 

E-marketing studia podyplomowe - wykładowcyJacek Szostak

Trener DIMAQ

Praktyk komunikacji digital i trener w Publicis Media/StarcomMediavest Group. Propagator holistycznego podejścia do funkcjonowania marki w świecie mediów. Doświadczenie zdobywał przy ewaluacji strategii mediowych w badaniach marketingowych i neuromarketingowych. Od 12 lat związany z marketingiem i szkoleniami.

AmRest, Unilever, SONY, PepsiCo, IKEA oraz PZU

 

Studia podyplomowe E-marketing kadramec. Roman Bieda

Radca prawny i rzecznik patentowy w Kancelarii Maruta Wachta spółka jawna. Od prawie 15 lat specjalizuje się w prawie własności intelektualnej oraz szeroko rozumianym prawie nowych technologii. Zajmuje się między innymi negocjowaniem umów IT oraz doradztwem prawnym w zakresie ochrony danych osobowych oraz handlu elektronicznego.

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, Podyplomowego Studium Prawa Konkurencji i Ochrony Konsumenta (Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ) oraz Podyplomowego Studium Prawa Własności Przemysłowej (Uniwersytet Warszawski). Aktualnie przygotowuje rozprawę doktorską w Instytucie Nauk Prawnych PAN.

Pracę zawodową łączy z praktyką wykładowcy oraz trenera. Wykłada przedmioty związane
z prawem własności intelektualnej oraz prawem nowych technologii w Szkole Głównej Handlowej, Wyższej Szkole Europejskiej im ks. Józefa Tischnera, Instytucie Podstaw Informatyki PAN oraz Akademii Leona Koźmińskiego. Jest opiekunem merytorycznym oraz wykładowcą w ramach studiów podyplomowych Prawo Nowoczesnych Technologii prowadzonych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jest również kierownikiem studiów podyplomowych Administrator Bezpieczeństwa Informacji prowadzonych przez Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie. Wykładał przedmioty prawnicze w ramach programów MBA (Zachodniopomorska Szkoła Bizensu, IPI PAN).

 

Kadra studiów podyplomowych E-marketingMateusz Rzetecki

Senior SEO Specialist w Bluerank. Absolwent Politechniki Poznańskiej i Uniwersytetu Łódzkiego. Z branżą SEO związany od 2009 roku. W Bluerank realizuje kampanie w wyszukiwarkach dla klientów z branży budowlanej, motoryzacyjnej, finansowej i farmaceutycznej oraz dla serwisów e-commerce. Wśród obsługiwanych przez niego marek znaleźli się m.in.: Archeton, Praktiker, mBank, Smyk, Bron.pl, Taxcare, WSiP, Polfarmex, Paradyż. Występuje jako prelegent podczas konferencji branżowych oraz jest autorem wielu publikacji. Prywatnie prowadzi blog mrzetecki.com, na którym zamieszcza treści związane z marketingiem internetowym. Poza tym jest fanem kuchni azjatyckiej.

 

Kadra wykładowców studiów podyplomoych E-marketingKrzysztof Winnik

Trener DIMAQ

Trener, niezależny konsultant w Winnik Consulting, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym i strategiach komunikacji marek. Związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od 12 lat.

Alior Bank, Bayer, Burda, GSK, Hasbro, KBC, Intel, Orange, P4 Play, PKO Bank Polski, Polpharma, Sanofi.

Opłaty: 
2 semestry /4 500 PLN / Płatne w 8 ratach

 

Studia I i II stopnia
rekrutacja@puw.pl
+48 42 63 15 800
Studia podyplomowe
podyplomowe@puw.pl
+48 42 29 95 637
Rekrutacja na kursy
kursy@puw.pl
+48 42 63 15 804
FAQ