Ta strona wykorzystuje informacje zapisane za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych, w celu dostosowania strony do potrzeb użytkowników. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Przejdź do strony polityka prywatności.

Wyszukiwarka:

Szukaj

Anuluj

Polski Uniwersytet Wirtualny

Platforma
zdalnego nauczania

Wirtualny
pokój studenta

Studia podyplomowe - Zarządzanie kulturą

Zapisz się

Kierunek studiów:

Rodzaj studiów:

Forma studiów:

Uczelnia realizująca studia:

Okres nauki:

Forma zajęć:

Opis studiów: 

Adresaci

Studia podyplomowe w zakresie Zarządzania kulturą dedykujemy:

  • pracownikom instytucji i ośrodków kultury chcącym podnieść kwalifikacje i rozwijać kompetencje zawodowe w zakresie zarządzania instytucjami i projektami  w obszarze kultury i dziedzin pokrewnych,
  • absolwentom kierunków humanistycznych chcącym pogłębić wiedzę dotyczącą marketingu i zarządzania, pisania projektów i organizowania przedsięwzięć kulturalnych,
  • kandydatom na stanowiska  kierownicze w instytucjach i organizacjach kultury chcący zdobyć niezbędne kwalifikacje zawodowe,
  • absolwentom kierunków ekonomicznych chcących pracować w obszarze kultury, poznać specyfikę funkcjonowania ośrodków i instytucji oraz poszerzyć wiedzę z zakresu kultury współczesnej,
  • ambitnym i kreatywnym twórcom kultury chcącym prowadzić własną działalność  w zakresie realizacji projektów w obszarze kultury: muzyki, sztuki, teatru,
  • animatorom kultury chcącym zdobyć umiejętności skutecznego zarządzania  działaniami  projektowymi oraz pozyskiwania środków finansowych  i wsparcia z UE.

Cel

Nadrzędnym celem studiów podyplomowych w zakresie Zarządzania kulturą jest przekazanie wiedzy w zakresie:

  • zarządzania w obszarze kultury oraz funkcjonowania instytucji i organizacji kulturalnych,
  • umiejętności  planowania  działań, realizacji przedsięwzięć kulturalnych ze szczególnym uwzględnieniem  pozyskania środków finansowych,
  • szeroko rozumianej kultury współczesnej i badań nad nowymi zjawiskami,
  • połączenia wiedzy  teoretycznej i zdobycie praktycznych doświadczeń.

Zdobycie praktycznych umiejętności:

  • nowoczesnego zarządzania  instytucjami kultury,
  • rozwijania  i kreowania inicjatyw artystycznych,
  • planowania i pisania  projektów wydarzeń  kulturalnych,
  • przygotowywania i realizacji  przedsięwzięć kulturalnych (koncertów, wystaw, spektakli, widowisk, festiwali, eventów),
  • pozyskiwania  środków finansowych i realizacji projektów unijnych.

Poszerzanie wiedzy z zakresu:

  • podstaw marketingu i PR,
  • promocji, sponsoringu i reklamy w kulturze,
  • prawa  autorskiego, podatkowego i handlowego,
  • form finansowania kultury, funduszy unijnych i instytucji wspierających inicjatywy z obszaru kultury,
  • wiedzy z zakresu kultury współczesnej (sztuka, teatr, muzyka, film).

Czas

2 semestry, 200 godzin

Metoda

Studia są prowadzone zarówno metodami tradycyjnymi, jak i z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość. 75% zajęć prowadzonych jest w formie e-learningowej. Pozostałe 25% zajęć odbywa się w formie zjazdów stacjonarnych organizowanych weekendowo.

Opłaty: 
  • Pełny koszt studiów to 3000 zł
  • Płatność w 8 ratach
  • Istnieje możliwość dokonania opłaty jednorazowo
  • Wystawiamy faktury VAT
FAQ