Rekrutacja - studia I stopnia
Warunki rekrutacji
Aby zostać naszym studentem, musisz mieć świadectwo maturalne oraz złożyć wszystkie wymagane dokumenty. Musisz też posiadać dostęp do komputera i Internetu — bez tego nie będziesz mógł uczestniczyć w zajęciach internetowych.
Proces rekrutacji
- Dokonaj rejestracji w systemie Rekrutacji Online AHE
- Po dokonaniu rejestracji zaloguj się w Rekrutacji Online AHE i wypełnij kolejny bardziej szczegółowy formularz.
- Po udanej rejestracji skonataktuje się z Tobą konsultant Biura Rekrutacji , który po zatwierdzeniu wniosku wyśle na Twój adres e-mail hasło i login do Wirtualnego Pokoju Studenta. Tu znajdziesz między innymi wymagane dokumenty rekrutacyjne, umowę oraz wszelkie niezbędne informacje związane z procesem rekrutacji.
- Pobrane dokumenty dokładnie przeczytaj, podpisz i wraz z uzupełnionymi, skompletowanymi przez siebie dokumentami prześlij w ciągu 14 dni na podany niżej adres Działu rekrutacji Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego.
- Decyzję o przyjęciu na studia otrzymasz drogą pocztową.
Inne strony:
Rekrutacja na studia I i II stopnia e-mail: rekrutacja@puw.pl tel. (+48) 42 63 15 800 tel. (+48) 42 63 15 801 | Rekrutacja na studia podyplomowe |