Wyszukiwarka:

Szukaj

Anuluj

Polski Uniwersytet Wirtualny

Platforma
zdalnego nauczania

Wirtualny
pokój studenta

Distance Education: Better, Worse, Or As Good As Traditional Education?

Artykuł "Distance Education: Better, Worse, Or As Good As Traditional Education?" poświęcony jest badaniom efektywności nauczania online w porównaniu z nauczaniem tradycyjnym. Znaleźć w nim można opis badań przeprowadzonych przez S. Tucker na Uniwersytecie East Carolina.

 

Watro zapoznać się z analizą przeprowadzoną na Uniwersytecie East Carolina (USA), dotyczącą efektywności nauczania online w porównaniu z nauczaniem tradycyjnym. Autorka przedstawia nie tylko metodologię badań porównawczych i wyniki badań, ale również obszerny przegląd literatury poświęconej zdalnemu nauczaniu (na szczególną uwagę zasługuje obszerna bibliografia umieszczona po artykule).

Badania poświęcone były nie tylko porównaniu wyników nauczania, zwrócono również uwagę na style uczenia się oraz problem, czy uczęszczanie na kursy online przynosi studentom satysfakcję.

FAQ